וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס עלתה לגמר היווני

2.6.2007 / 22:55

הקבוצה של פיני גרשון ניצחה 75:83 את אריס סלוניקי במשחק החמישי ותתמודד מול פנאתנייקוס על התואר. רואן זכתה באליפות צרפת

פיני גרשון יכול לנשום לרווחה. אחרי שלא הצליחה לעלות לפיינל פור של הירוליג, במשך הרבה מאוד רגעים נדמה היה שאולימפיאקוס של המאמן הישראלי תכשל להעפיל גם לגמר הפלייאוף היווני, אבל עם הגב לקיר, במצב של 2:2, האדומים ניצחו 75:83 את אריס סלוניקי וייפגשו את פנאתנייקוס בגמר.

המשחק היה צמוד, אבל אולימפיאקוס הוליכה בסיומו של כל רבע ואחרי 40 דקות גם ניצחה. סופוקליס סחורצאניטיס, שמאז שהחל לקבל דקות בסדרה הזו, אולימפיאקוס התאפסה על עצמה, שיחק הפעם 15 דקות בגלל בעיית עבירות, אבל אלו הספיקו לו בשביל לקלוע 15 נקודות ולהוליך את קלעי קבוצתו. פנאיוטיס ואסילופולוס תרם 13 וארווידאס מצ'יאוסקאס קלע 12. מייק ווילקינסון הוליך את אריס עם 21 נקודות, ג'רמיה מיסיי קלע 14 וטרל קאסל 12.

טפירו, אתה לא לבד

רק לפני יומיים התייפח מאיר טפירו אחרי שפספס את תואר האליפות עם הפועל ירושלים בישראל. הערב (שבת) זה קרה לאקסית שלו, נאנסי, שהובילה במשחק הגמר על אליפות צרפת בהפרש שהגיע ל-16 נקודות, אך איבדה את התואר אחרי הפסד 81:74 לרואן.

נאנסי, שסיימה את הליגה הרגילה במקום הראשון, הובילה כבר 23:39 לקראת סיום המחצית הראשונה, אבל נכנעה ליכולת נפלאה של מרק סליירס עם 27 נקודות. דוואריק ספנסר עם 18 פאפ בדיאן עם 11 וארון הארפר עם 10 הוסיפו לאלופת צרפת הטרייה, שזכתה באליפות שניה בהיסטוריה שלה, 58 שנים אחרי הראשונה, וזכתה העונה גם בגביע האסים.

מקסים זיאנבני הוביל את נאנסי עם 21, סיריל ג'וליאן קלע 15. ברנקו מיליסבלייביץ' קלע 7 בלבד.

איטליה: סיינה הישוותה ל-1:1 בחצי הגמר

סיינה, שסיימה את העונה הסדירה בליגה האיטלקית במקום הראשון, הישוותה הערב ל-1:1 את סדרת חצי גמר הפלייאוף מול רומא, אחרי שניצחה בחוץ 76:84.

רומיין סאטו הוביל את קלעי סיינה עם 21 נקודות, טרל מקינטייר ושון סטונרוק הוסיפו 13 כל אחד. מיירה צ'אטמן קלע 21 לרומא, דיאן בודירוגה סיים עם 15.

* הערב (שבת) נערך המשחק השני בסדת הגמר בבלגיה. אוסטנד, קבוצתו של שרון דרוקר, הפסידה לברי במשחק השני בסדרה בתוצאה 86:77. ברי השוותה את הסדרה ל-1:1. המשחק השלישי בסדרה יתקיים ביום רביעי במגרשה של אוסטנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully