וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלילי בפנים, זנדברג בחוץ

משה בוקר, שליח "הארץ" למקדוניה, ולי בוץ

31.5.2007 / 14:50

דרור קשטן העדיף את בלילי בהרכב מול מקדוניה (20:30, ערוץ 1), שחקן העונה נשאר על הספסל, לצד סהר ותמוז. שפונגין החלים ויפתח

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה בסקופיה לקראת המשחק מול נבחרת מקדוניה היום בערב (שבת, 20:30, ערוץ 1), שעשוי לחרוץ את גורל הנבחרת בקמפיין הנוכחי. חניכיו של דרור קשטן יודעים כי כל תוצאה פרט לנצחון תחסל כמעט סופית את הסיכויים של ישראל להעפיל שלב, ובקרב הנבחרת קיימת הידיעה כי מצמד המשחקים הקרובים מול מקדוניה ואנדורה צריך לחזור לארץ עם שש נקודות.

קשטן פירסם את הרכב הנבחרת: דודו אוואט, יואב זיו, אריק בנאדו, דקל קינן, יובל שפונגין, ואליד באדיר, גל אלברמן, עידן טל, ברק יצחקי, פיני בלילי, רוברטו קולאוטי.

המשמעות היא ששחקן העונה מיכאל זנדברג יפתח על הספסל, יחד עם בן סהר, אבי יחיאל, עומר גולן, דדי בן דיין, טוטו תמוז והשוער אוהד כהן.

המנצח זובין מהטה, השוהה במקום עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית, פנה היום לקשטן במלון ואמר לו: "אתה חייב שיהיו היום שני קונצרטים של ישראל במקדוניה. אנחנו בטוח נותנים קונצרט היום ב-21:00, אתה תדאג לתת את הקונצרט המקדים. אל תשכח שטסתי במיוחד בישראל לראות את הקבוצה שלך, הפועל ת"א, נגד מילאן. תו לנו לעלות עם הקונצרט שלנו ב-9 מאושרים מהניצחון".

בניון הצטרף לחבר'ה

המאמן דרור קשטן החליט לבטל את מסיבת העיתונאים בעקבות ההודעה של קצין העיתונות המקומי שהעיתונאים המקומיים לא מתכוונים להגיע מחוסר עניין. העיתונאים הישראלים ששוהים במקדוניה ניסו לשנות את דעתו של קשטן, מכיוון שעל פי תקנון אופ"א מחויב מאמן לקיים מסע"ת לפני משחק, אולם המאמן אמר: "קיים סכסוך פנימי בהתאחדות המקדונית, לא רציתי להתבזות והעדפתי לא להופיע. הם הודיעו שההופעה שלי מבוטלת, ועבור התקשורת הישראלית אין סיבה לקיים מסע"ת, מכיוון שערכתי עבורם כבר אחת כזו בחמישי".

אמש בשעות הערב קיימה הנבחרת את האימון המסכם שלה באצטדיון הלאומי במקדוניה. קשטן הביע שביעות רצון ממצבו של הדשא. את האצטדיון בסקופיה אמורים לפקוד כ-15 אלף צופים.

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון נחת בצהריים בסקופיה, ונשאל בנוגע בנוגע לשחקני הצעירה."אין לי כוונה להסביר את גיא לוי, ואני לא מדבר בשמו", אמר. "אני יכול רק לומר שאקבל החלטה בסיום המשחק בנוגע לשחקנים של הצעירה".

הקפטן המוצהב יוסי בניון הודיע לקשטן כי יעלה על טיסה בשבת מלונדון למקדוניה כדי להצטרף לנבחרת, ולבלות עם חבריו. אשתו מירית ילדה בחמישי בן, כך שלבתו הבכורה יש אח קטן.

במקדוניה שוררת אווירה של אדישות משולבת בלחץ. בנבחרת חוששים מעוד משחק ביתי כושל, בעוד ברחובות סקופיה אין כל זכר למשחק מול ישראל.

"מצפה לנו משחק קשה", אמר אקס בית"ר הבלם איגור מיטרסקי. "לא ניצחנו בבית שלוש שנים, ולא כבשנו שנתיים. אנחנו מוכנים טקטית, אבל הבעיה שלנו היא שהקהל מלחיץ אותנו, ואין לנו שחקנים איכותיים. נשחק התקפי מהרגע הראשון במטרה להשיג את הניצחון".

מאמן נבחרת מקדוניה סרקו קטאנץ הפתיע ואמר: "מצפה לנו משחק קשה, אפילו קשה יותר מהמשחק מול האנגלים".

עדכון ראשון: 31.5.07, 18:46
עדכון אחרון: 2.6.07, 14:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully