וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לברון ניפק את אחת התצוגות הטובות בהיסטוריה"

1.6.2007 / 12:30

בקליבלנד לא נרגעים ממשחק השיא של לברון ג'יימס במשחק החמישי בגמר המזרח. ולברון עצמו? הוא מעדיף להתרכז במשחק הבא

משחקי הפלייאוף הם המקום בו שחקנים גדולים נולדים, ואם במקרה לא החשבתם עד היום את לברון ג'יימס כשחקן גדול, הגיע הזמן שתפקחו את העיניים. המלך של קליבלנד הפיג הלילה (בין חמישי לשישי) את שרידי הספק האחרונים לגבי יכולתו ברגעי האמת, עם הופעת אמן שעוד תיזכר לשנים רבות, שהסתיימה אחרי שתי הארכות בניצחון דרמטי 107:109 על דטרויט.

48 נקודות היו לקינג ג'יימס בסיום, כולל 29 מתוך 30 הנקודות האחרונות של הקאבס. כעת עומדת קליבלנד במרחק של ניצחון בודד מגמר ה-NBA עם יתרון של 2:3 בגמר המזרח, כשהמשחק השישי בסדרה יערך בקוויקן לואנס ארינה שלה בלילה שבין שבת לראשון.

"כבר הורשמתי מדבר או שניים בקריירה שלי, אבל לעשות את מה שהוא עשה על הבמה הזאת?" התפעל דיימון ג'ונס. "פרט למה שראיתי ממייקל ג'ורדן עושה בפלייאוף, ההופעה של לברון חייבת להיות מדורגת יחד עם הטובות אי פעם".

חתן השמחה בעצמו היה גמור לחלוטין. "אני מרגיש נורא עכשיו", אמר לברון במסיבת העיתונאים לאחר המשחק. "אני חבול, תשוש ועייף. העובדה שהובלתי את הקבוצה לניצחון מאוד משמחת אותי, אבל מה שחשוב הוא הניצחון עצמו, שנחשב בוודאי לאחד הגדולים בהיסטוריה של המועדון. עבורי ועבור חבריי זה בוודאי הניצחון הגדול ביותר בקריירה. אבל יש לנו מטרה, ואנחנו לא יכולים לחשוב רק על המשחק הזה עכשיו. יש לנו משחק בשבת, שאנחנו צריכים לנצח כדי להגיע לאן שאנחנו רוצים להגיע מתחילת השנה".

"שמישהו אמר לי בחדר ההלבשה שהוא קלע 29 מתוך ה-30 הנקודות האחרונות שלנו לא האמנתי", אמר מאמנו מייק בראון. "זאת היתה הופעה פנומנלית, ובנוסף היו לו גם שבעה אסיסטים ותשעה ריבאונדים. הוא עשה הכל, הוא תמיד עושה הכל עבורנו. זו היתה התצוגה הטובה ביותר שראיתי משחקן כלשהו באווירה כזו, וראיתי כמה שחקנים גדולים בפעולה. הוא היה מדהים, ואני מרגיש שהמילים שלי לא מצליחות לבטא עד הסוף את מה שהוא עשה שם. הוא היה עצום, והוא בן 22. וואו. זה הכל - וואו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully