וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשידור חוזר: ישראל נגד אנגליה

רומן רוזנבלט

31.5.2007 / 18:47

ביום שישי ייפגשו שוב נבחרות הכדורגל של שתי המדינות, אבל הפעם בכדורגל חופים. אלון מזרחי יהיה הקפטן. הכניסה חופשית

חגיגה גדולה מחכה מחר לעיר נתניה, שתארח משחק בינ"ל של כדורגל חופים בין נבחרות ישראל ואנגליה, כהכנה לליגת כדורגל החופים הישראלית וטורניר קיץ בהשתתפות נבחרות איטליה, גרמניה ישראל וצרפת בראשותו של אריק קאנטונה.

היום (חמישי) התקיימה מסיבת עיתונאים בהשתפות נציגי שתי הנבחרות, ח"כ סילבן שלום וראש עיריית נתניה מרים פיירברג. המשחק עצמו יתקיים מחר (שישי) בשעה 16:00 בחוף פולג בנתניה, באצטדיון מיוחד שנבנה לשם כך וכולל 700 מקומות. הכניסה חינם.

מאמן נבחרת ישראל, בני לם, אמר במסיבת העיתונאים: "אני מודה להנהלת הליגה על האמון שנתנו בי כמאמן נבחרת ישראל ולעיריית נתניה על המפעל האדיר שהוקם בעיר". לגבי המשחק עצמו אמר: "אנחנו משחקים מחר התקפי מתוך מטרה לנצח בכל מחיר, אנחנו לא מפחדים מאנגליה למרות שאנחנו עולים כאנדרדוג, הנבחרת אומנם גובשה רק לא מזמן אך יש לנו נבחרת מעולה".

מאמן האורחים מאנגליה, לוק קר, אמר: "התרשמנו לטובה מהעיר היפה נתניה והלוואי שראש העיר שלי היה משקיע בספורט כפי שכאן משקיעים. שתי הקבוצות מדורגות בדרג B באירופה וקיים סיכוי עבור 2 הנבחרות להיפגש פנים אל מול פנים באתונה, זו הסיבה מדוע המשחק הזה חשוב לנו כל כך".

מי שיענוד מחר את סרט הקפטן של הנבחרת, מלך השערים של כל הזמנים בליגה הישראלית, אלון מזרחי, אמר במסיבת העיתונאים: "לא יהיה קל מול אנגליה שמשחקים באותו תלכיד כבר 6 שנים, אבל אנחנו ניתן את המקסימום ואני מבטיח שנייצג את המדינה כראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully