וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוסביץ': "בית"ר זה הבית השני שלי"

אסף שקד

31.5.2007 / 20:03

הקשר נפרד בעצב מהמועדון, שטרם החליט אם ימשיך להעסיקו. האוהדים פתחו במסע תמיכה להשארת קורנפיין. נידם מונה למנהל הקבוצה

הקשר הצ'ילאני מילובאן מירוסביץ' עזב אתמול (רביעי) אחר הצהריים את ישראל כשעתידו טרם ידוע. השחקן שהיה מושאל בעונה האחרונה לבית"ר ירושלים, אמור לחזור באופן אוטומטי לקבוצתו ראסינג קלוב בארגנטינה, אם כי בחודש האחרון הודיע לראשי המועדון כי אין בכוונתו לחזור לקבוצה ממנה הגיע לבירה הישראלית.

בשבוע שעבר, עוד לפני שהייתה ידועה זהות המאמן, הודיעה הנהלת הקבוצה לשחקן כי טרם התקבלה החלטה לגביו ורק לאחר מינוי מאמן תתקבל ההחלטה. כעת, לאחר שיצחק שום מונה למאמן הוא אמור להודיע להנהלה האם הוא מעוניין בשירותיו של הקשר או שלא.

במקביל, שתי קבוצות בליגת העל גילו עניין בשחקן - מכבי חיפה ומכבי תל אביב. השנייה אף פנתה לסוכנו של השחקן ורצתה להנחיתו באופן מיידי בקריית שלום, אך מירוסביץ' שלל כל אפשרות לפני שישמע את החלטתה של בית"ר בנושא. בתקשורת הארגנטינאית דווח כי השחקן נצא על הכוונת של בוקה ג'וניורס ופנייה אף נעשתה לסוכנו פרננדו פילוסביץ', אך הקשר מעדיף כעת למצות אפשרות לשחק באירופה ולא בדרום אמריקה.

אתמול, לפני שעלה למטוס נפרד השחקן מחברים קרובים, אף הזיל דמעה ואמר: "קשה לי לעזוב את בית"ר. אני מקווה לחזור לכאן בעוד חודש לפתיחת האימונים. בית"ר ירושלים זה הבית השני שלי אחרי צ'ילה. הייתה לי שנה נפלאה. בהתחלה הייתה לי תקופה לא קלה, אך אט אט התאקלמתי והאהבה הגדולה שהקהל נתן לי רק חיזקה אותי. אני לא אוהב פרידות ולכן אני מאוד מקווה לחזור לכאן כבר בחודש הבא. אני רוצה להודות לכל השחקנים בקבוצה שעשו את השנה הזאת לנפלאה ובעיקר אני רוצה להודות לקהל שנתן לי אהבה עד לרגע האחרון שעזבתי".

בעל הכרטיס של השחקן (לשעבר הבעלים של ראסינג קלוב), שלח רמזים לסוכנו של השחקן כי במידה ובית"ר תהיה מעונינת ברכישת הכרטיס הוא עשוי לרדת מ-800 אלף דולר לסביבות 450 אלף דולר, כך שבמידה ובית"ר אכן תרצה אותו לעונה הבאה - לא אמור סעיף זה להוות מכשול, מה גם שלבעל הכרטיס אין בעיה להשאיל את השחקן לעונה נוספת באותו מחיר בו הושאל השחקן העונה.

קמפיין תמיכה בקורנפיין, נידם יהיה גם מנהל הקבוצה

אתר האוהדים המוביל של בית"ר ירושלים, ביתר נט, פתח במסע תמיכה בשוער איציק קורנפיין שעתידו עדיין לא ברור.

בין היתר נכתב באתר: "מחר צפוי קורנפיין להיפגש עם שפיגל ושום ולדון על עתידו. מרבית הסיכויים שהשוער יתבקש לפרוש כבר עכשיו על מנת לפנות מקום בשער ולקבל את התפקיד בהנהלה, אבל קורנפיין עצמו מרגיש שיש לו עוד עונה אחת לתת מעצמו למען האוהדים במיוחד אחרי עונה כזאת, כנראה שאותם מקבלי החלטות שייכים ל'דור שלא ידע את יוסף', כאלה שלא יודעים להעריך ולתת את הכבוד לסמל הבלתי מעורער של בית"ר ירושלים. זה הזמן שלנו להילחם למען איציק קורנפיין!".

יו"ר הקבוצה אלי ארזי מינה את הקב"ט של המועדון מנחם נידם למנהל הקבוצה. נידם ימלא את שני התפקידים במקביל.

נידם התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני רוצה להודות לאלי ארזי על האמון שנתן בי, אני מבין את חשיבות התפקיד, זהו אתגר גדול בשבילי ואני בטוח שאמלא אותו על הצד הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully