וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגליל נשאר עליון

קבוצתו של עודד קטש ניצחה בקרב המאוכזבות את בני השרון 80:90, וסיימה את העונה במקום השלישי. קטש: "עשינו עונה גדולה"

נכון, זה היה משחק לפרוטוקול ולא קבע דבר, אבל מי רוצה להפסיד, ועוד רגע לפני שמתחיל הקיץ? לעיני יד אליהו חצי ריק נפגשו גליל עליון ובני השרון, וקבוצתו של עודד קטש יצאה כידה על העליונה עם ניצחון 80:90. אחרי שהקבוצה מהצפון מתחה את מכבי ת"א בחצי גמר הפיינל פור, זה לא היה כל כך מפתיע לראות את האדומים מנצחים את בני השרון וזוכים במקום השלישי בטבלה.

קבוצתו של אפי בירנבוים, שלא גרמה להפועל ירושלים להתאמץ יתר על המידה במשחק ביניהן, לא הצליחה להציג יכולת משופרת מזו של חצי הגמר, ואם מתעקשים אז גם מזו של הסיבוב השלישי בליגה.

יד אליהו ריק מאדם מצא את בני השרון פותחת, ללא לי ניילון הפצוע, עם קוקי בלצ'ר, ג'ייסון וויליאמס, אוסמאן סיסה, סקוט גרינמן וארז כץ. החמישייה של הגליל כללה את יוגב אוחיון, טריי סימונס, גילי מוסינזון, קני אדלקה ועומרי כספי. שתי הקבוצות פתחו במשחק נטול הגנות. שתי שלשות של גילי מוסינזון העלתה את הגליל ליתרון 9:13 באמצע הרבע הראשון. חרף החטאותיו של קני אדלקה מהקו הגליל סיימה את הרבע הראשון ביתרון 19:26.

טריי סימונס (14 נקודות במחצית) המשיך את יכולתו הטובה גם ברבע השני, והגליל שמרו על פער חד סיפרתי קטן. סקוט גרינמן (9 נקודות במחצית) ואוסמאן סיסה קבעו 30:33 לבני השרון באמצע הרבע השני, שהפך הגנתי ככל שנקפו הדקות. בני השרון סבלה מנחיתות בריבאונד אבל נשארה צמודה, ובמחצית הגליל הובילה 42:43.

סימונס המשיך לצלוף גם ברבע השלישי, ובין הצדדים התפתח משחק נדנדה באיכות ירודה, שהסתיים כעבור 10 דקות בשוויון 63:63. בתחילת הרבע הרביעי שתי הקבוצות הפגינו משחק מפוזר, ובני השרון נהנו מ-5 נקודות רצופות של ג'וליוס פייג' כדי לקבוע 67:70. שלשות של אבישי גורדון וסימונס החזירו את היתרון לגליל, שלא הביטה יותר לאחור וניצחה בסיום 80:90.

קלעו לגליל: טריי סימונס 29 נקודות, גיל מוסינזון 12, סשה בראטיץ' 11, עומרי כספי 10, קני אדלקה 8 (9 ריבאונדים), רון ג'ונסון 7, יוגב אוחיון (5 אסיסטים) ואבישי גורדון 6 כל אחד, ערן אסנטי 3, כן שיחקו לירון צ'רנה ואבי בן שימול.

קלעו לבני השרון: ג'ייסון וויליאמס 31 נקודות (6 ריבאונדים), קוקי בלצ'ר 13, ג'וליוס פייג 11, סקוט גרינמן 9, אוסמאן סיסה 5 (4 ריבאונד), יונתן ניר וארז כץ 4 כל אחד, ניצן חנוכי 3, עודד ברנדווין 2, כן שיחק משה מזרחי.

קטש סיים עם טעם טוב

אפי בירנבוים, המאמן המפסיד, אמר אחרי המשחק: "לא נשארו לנו מספיק אנרגיות כי הייתה אכזבה אחרי שלא הצלחנו מול ירושלים. העניין המנטאלי היה חזק היום יותר מכדורסל".

עודד קטש הסכים: "אני חושב שאפי צודק במה שהוא אומר. בכלל, אני חושב שפיינל פור, כל פיינל פור שהוא, מושפע אוד מהמצב המנטאלי שלו. ויש בעיה עם משחק 3-4. קשה מאוד להגיע עם אותן האנרגיות למשחק הזה. גם אנחנו לא התפוצצנו ובאנו מוכנים במאה אחוז כמו שהגענו מול מכבי אבל בחצי עשינו כמה התאמות, דיברנו, ומה שהיה לזכותנו זה שהתעוררנו בסוף. עשינו דרך מתישה, עם עליות וירידות כדי להגיע למקום הזה, בניגוד לאחרות, כך שאולי המחוייבות שלנו למשחק הזה הייתה יותר גבוהה. גם הם חסרו את השחקן המוביל שלהם.

"סיימנו את העונה עם טעם טוב. זו מן סגירת מעגל. המשחק הראשון בליגה היה מול בני השרון, הם פירקו אותנו בגליל וסגרנו מעגל היום. לא מתייחס לתוצאה אלא איך שאנחנו עומדים והביטחון האחר שלנו, זו מעין סגירת מעגל שסוגרת את הדרך הכל כך ארוכה שעשינו השנה".

על תכניותיו לעונה הבאה אמר המאמן: "אני בעונה השלישית בגליל ובכל שנה שהיא אני יושב עם חיים (אוחיון) ומחליטים יחד. עוד לא עשינו את זה אבל נצטרך לעשות את זה. אני מאוד שמח וטוב לי במקום שאני נמצא היום. אני מאוד גאה גם בשחקנים על הדרך שעשינו, אבל בוא נגיד שצריך לדעת אצל מי לעבוד ויש לי את המעסיקים הכי טובים שיכול להיות. בכלל, כל הקבוצה, חשוב לגליל אולי שנה אחת שתהיה לנו המשכיות ושלא נבנה משהו חדש כי זה קשה ואתם רואים שזה לא תמיד מצלח בהתחלה".

יוגב אוחיון: "אנחנו מסיימים עונה עם טעם טוב והיה חשוב לנו לסיים עם ניצחון. אולי זה ייתן לנו מקום ביול"ב קאפ בעונה הבאה. יהיה קשה להשאיר את כל השחקנים, אני לא מאמין שלגליל יהיה כסף בשביל זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully