וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר ארגנטינאי, פאבלו לופז, סיכם בנתניה

רומן רוזנבלט

31.5.2007 / 15:49

ראובן עטר התחיל לעבוד וקרוב לחיזוק הראשון של הקבוצה עם קשר ארגנטינאי. ליאמר טענות לברקוביץ', לטלוויזיה, לקהל ולעוד כמה

פאבלו דאריו לופז, קשר ארגנטיני בן 24, הגיע לסיכום עם נתניה ואם ירשים את ראובן עטר, שיצא לארגנטינה לצפות בו משחק, יחתום בקבוצה.

הבעלים של מכבי נתניה, דניאל יאמר, לא האמין שבעונתו הראשונה כבעלים של מועדון עם תנאים מינימאליים ולאחר מהפכה שלמה בסגל ובמועדון תצליח הקבוצה לסיים את העונה במקום השני בליגה. אבל למרות ההצלחה הגדולה, יש לו לא מעט טענות.

"לא הייתי מרוצה מכך שהטלוויזיה שלא שידרה אותנו ולו פעם אחת בערוץ 10, לחשוב שמתוך 33 שידורים מכבי נתניה לא שודרה פעם אחת זה מוזר", מלין יאמר. "אני גם לא מבין למה תמיד הגישה בתוכנית סיכום המחזור בערוץ הספורט היתה נגד מכבי נתניה, אבל אני מאמין שזה נעשה מתוך מניעים אישיים. אני מקווה שהתקשורת תשתנה וחלק מאלו שעובדים בה יפסיקו לנסות לפגוע בקבוצה מתוך אינטרסים". מה שעיצבן אותו במיוחד היה ש"העליבו את הקבוצה שלי בזה שכל הזמן כתבו ואמרו שאוקוצ'ה שחקן שלי. אני מצטער לומר שכל סגל השחקנים, כמו למשל שטראובר, סטרול, מרין, בונדאה, שכטר, כולם הם שחקנים של מכבי נתניה כך גם אוקוצ'ה".

גם מהקהל יאמר לא מבסוט: "התאכזבתי מהאוהדים שלא הגיעו למשחקים. אנשים בעיר לא הבינו שאנחנו משחקים כדורגל טוב, ומספר האוהדים שבאו היה מביך בהשוואה לכסף שהשקענו בקבוצה, למרות שאלו שהגיעו חיפו באיכותם על הכמות. אני מקווה שהעתיד יראה טוב יותר, כי קל לדבר על אירופה אבל צריך להיות לכך בסיס. עכשיו הקהל צריך לחזור כי בלעדיהם לא יהיה כיף לשחק כדורגל וגם לא יהיה כיף להשקיע כסף".

ולא חשבתם שאייל ברקוביץ' ייצא נקי, נכון? "ברקוביץ' ניצל את הכוח שלו בתקשורת ואמר שם את כל מה שהיה לו לומר. הוא היה שחקן טוב אבל מה שהוא עשה איתי ועם מכבי נתניה לא היה מקובל עליי, ולכן הפרק הזה סגור".

על הפיטורים של אלי גוטמן ועוזריו מרקו בלבול ואברי מונצ'ר אמר יאמר: "זו היתה ההרגשה שלי שאני צריך לפטר את כל השלישייה. אולי באותו רגע זה נראה היה לכמה אנשים החלטה מוזרה אבל הייתה לי הרגשה טובה לעשות זאת, ואני יכול רק להתנצל בפני השלושה".

לקראת העונה הבאה מסכם יאמר: "אנחנו שמחים שמכבי נתניה על המפה, אבל אנחנו נצטרך להוכיח שזה לא היה משהו חד פעמי. נצטרך להראות עקביות בלי להשתגע ולהיות שחצנים ומתנשאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully