וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטו תמורת הנרי. או שלא

31.5.2007 / 14:33

במדריד מספרים על עסקה בין בארסה לארסנל, אך בקטלוניה טוענים שזו מלחמה פסיכולוגית. מזוודות הכסף מכות שוב. פלאקי הושעה ל-16 חודשים

על פי דיווחים בתקשורת של מדריד, ברצלונה מוכנה לחילופי חלוצים עם ארסנל האנגלית. המועדון הקטלוני יתן את החלוץ הקמרוני ו-17 מיליון ליש"ט תמורת הצרפתי. כמו כן נכתב שצ'יקי בגיריסטיין, המנהל המקצועי של ברצלונה, אמר כי העסקה כבר בדרכה לביצוע. רק בקיץ האחרון, לאחר לא מעט דיבורים על מעבר, חתם הנרי על חוזה חדש ארוך טווח בשורות התותחנים.

התגובה בעיתונות הקטלונית לא איחרה לבוא, שם טוענים כי מדובר במלחמה פסיכולוגית של ריאל כנגד בארסה, מתוך ניסיון להלחיץ את המועדון לקראת שני מחזורי הסיום של הלה ליגה. כזכור, לשתי הקבוצות 72 נקודות, כשמדריד מקדימה את ברצלונה בזכות יתרון במפגשים הפנימיים.

כנראה כחלק נוסף מאותה מלחמה פסיכולוגית, התבטא קפטן ריאל מדריד ראול כי לדעתו סמואל אטו מעולם לא רצה לעזוב את סנטיאגו בירנבאו. ראול התבקש להתייחס להתפוצצויות החוזרות ונישנות של החלוץ הקמרוני כנגד חבריו לברצלונה, והגיב: "יש לו רגישות והוא לא שומר דברים בבטן. אני חושב שלפעמים הוא צריך לחשוב על המועדון יותר מאשר על עצמו, אבל אני עדיין מכבד אותו מאוד. אני מאמין שהוא רצה לשחק בריאל מדריד, רק שהנסיבות לא איפשרו את זה. אפילו כשהוא היה בהשאלה במאיורקה הוא רצה לחזור לריאל, אבל בסוף הגיע לברצלונה".

אחרי שבשבוע שעבר עלו דיווחים על מזוודות הכסף הספרדיות שמגיעות לקבוצות שמשחקות נגד קבוצות שמתמודדות על האליפות או נגד הירידה. כעת מספרים בספרד שבארסה שילמה 50 אלף יורו לסראגוסה, כדי שזו תתאמץ במחזור הבא מול ריאל, במה שעשוי להיות ההזדמנות האחרונה של הקטלונים לחזור לפסגה.

"אני אלוף אירופה במועדון אלוף"

ריאל מדריד רוצה את הקשר הברזילאי המצוין של מילאן, קאקה, ומתכוונת להציע עבורו סכום לא מבוטל. קאקה, הנמצא בלונדון לקראת משחק הידידות בין אנגליה לברזיל, אמר בתגובה: "זה מאוד מחמיא לי ומשמח שריאל מדריד רוצה אותי. אבל אני עכשיו אלוף אירופה במועדון שהוא אלוף אירופה, ובעיר שבה אני ומשפחתי גרים. אם ריאל רוצה אותי, היא תהיה חייבת לעבור דרך מילאן כדי להגיע להסכם".

*חלוץ סמפדוריה פרנצ'סקו פלאקי הושעה היום (חמישי) ל-16 חודשים. ההתאחדות האיטלקית גזרה עונש חמור על השחקן בן ה-31 לאחר ששרידי קוקאין נמצאו בדמו במשחק ההפסד 2:0 לאינטר ב-28 בינואר העונה. בעבר הושעה פלאקי לאחר שעסק בהימורים.

* ג'וליו סזאר, שוער אינטר, האריך את חוזהו בקבוצה וכעת הוא חתום באלופה האיטלקית עד שנת 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully