וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אואן הארגריבס חתם במנצ'סטר יונייטד

31.5.2007 / 14:40

הקשר של באיירן מינכן יגיע לאולד טראפורד ביולי, תמורת כ-17 מיליון פאונד. סקוט פארקר בדרך מניוקאסל לווסטהאם וצפוי להתמנות לקפטן

מנצ'סטר יונייטד החתימה את אואן הארגריבס. הקשר יגיע מבאיירן מינכן לאדומים ב-1 ביולי, תמורת סכום שמוערך בכ-17 מיליון ליש"ט. הארגריבס בן ה-26, שמשחק בבאיירן מאז 1997 וזכה עימה באליפות הבונדסליגה 4 פעמים ופעם אחת בגביע האלופות, נמצא על הכוונת של פרגוסון כבר למעלה משנה.

סקוט פארקר, קשרה של ניקאסל, נמצא בדרך לווסטהאם. על פי דיווחים בתקשורת האנגלית, השחקן עומד לעבור תמורת 7 מיליון ליש"ט לקבוצה של יוסי בניון והמנג'ר אלן קרבישלי רואה אותו כקפטן בפוטנציה. לפי הפרסומים, קרבישלי מעוניין מאוד בשחקן כמי שייכנס לנעליו הגדולות של נייג'ל ריו קוקר, שביקש לעבור. פארקר וקרבישלי כבר שיתפו פעולה בצ'רלטון ב-2003, לפני שהשחקן עבר תמורת 10 מיליון ליש"ט לצ'לסי ב-2004. הוא הגיע לניוקאסל בקיץ 2005 עבור 6.5 מיליון ליש"ט, וכעת המנג'ר החדש סם אלרדייס כנראה מעוניין להחתים את ג'ואי בארטון מהסיטי במקומו. בכל מקרה מארק וידוקה יצטרף לקבוצה, לאחר שסירב להישאר במידלסבורו תמורת חוזה של 40 אלף ליש"ט לשבוע.

רומן אברמוביץ' ממשיך לבזבז

רומן אברמוביץ', הבעלים של צ'לסי, הבטיח שהוא ימשיך לתמוך בקבוצה בסכומים גדולים. המיליארדר הרוסי הכחיש הערכות שהוא מעוניין לחתוך את הסכומים שהוא מעביר לסטמפורד ברידג': "אלו פשוט שטויות, הכל יישאר אותו דבר ואני לא מתכוון לשנות כלום".

הכחולים הוציאו יותר מ-60 מיליון ליש"ט רק על העברות בקיץ הקודם, לא כולל החוזים של מיכאל באלאק ואנדריי שבצ'נקו שמקבלים 130 אלף ליש"ט לשבוע כל אחד. עם זאת, ההערכות הן שצ'לסי תוציא פחות כסף השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully