וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון עשוי להצטרף לנבחרת כבר במקדוניה

לי בוץ

31.5.2007 / 23:59

הקשר תיכנן ללוות את אישתו ההריונית, אבל זו ילדה בן במזל טוב ולמרות הרחקתו ייתכן שיגיע כבר בסוף השבוע. קשטן רוצה שש נקודות

רגע לפני הטיסה למקדוניה, קיימה היום (חמישי) נבחרת ישראל את האימון האחרון בארץ, בסיומו כינס המאמן דרור קשטן מסיבת עיתונאים שניה השבוע. יובל שפונגין, שנפצע בדרבי ביום ראשון, קיים אימון מלא וייצא כמתוכנן עם הנבחרת למסע. בתוך כך, עמד לראשותו של קשטן סגל מלא, שמייד בתום האימון יצא לשדה התעופה.


ההרכב שתורגל באימון זהה לזה שתורגל אתמול וכבר עכשיו מסתמן כי בהגנה ישחקו דודו אוואט, דקל קינן, אריק בנאדו ודדי בן דיין. בקישור ישתפו פעולה ואליד באדיר, גל אלברמן ועידן טל, כשבהתקפה ישחקו ברק יצחקי, כקיצוני ימני, פיני בלילי, כקיצוני שמאלי, ורוברטו קולאוטי בחוד. נכון לעכשיו, מיכאל זנדברג לא יפתח בהרכב.

דרור קשטן התייחס במסיבת העיתונאים לעובדה שהנבחרת תקיים אימון אחד בלבד במקדוניה: "החלטנו לעשות את מירב ההכנות שלנו כאן בארץ למרות מזג האויר השונה. זה נותן לנו קצת יותר חופש פעולה לעבוד על דברים שאנחנו רוצים לעבוד עליהם ולהכין את עצמנו לקראת המשחק נגד מקדוניה. התוצאה הרצויה לנבחרת ישראל היא לנצח במקדוניה ובאנדורה וזו השאיפה שלנו".

קשטן התבקש להתייחס למתיחות בינו לבין מאמן הצעירה גיא לוי ולגירסאות השונות לגבי שחקני הצעירה, שמשתייכים גם לבוגרת: "אני אמשיך לא להתבטא בעניין הזה, מה שמעניין אותי זה ההתעסקות בנבחרת ישראל כרגע. אני יכול לומר מה שאמרתי בתחילת ההתכנסות, שאחרי המשחק מול מקדוניה נבדוק את הדברים. יש לנו מגמה לעזור לצעירה, אין לנו שום מגמה להתנצחות מולם. יש צרכים לנבחרת הלאומית ונאמר לא פעם שהנבחרת הלאומית היא מעל הכל".

על בחירתו של השוער דודו אוואט לקפטן במקומו של יוסי בניון במשחק מול מקדוניה אמר קשטן: "כולם מועמדים טובים בעלי נסיון בינלאומי אבל צריך להחליט מי האדם שאתה חושב שהוא הכי מתאים לעניין הזה והחלטתי שזה דודו אואט".

אלברמן מציג: געגועי ליוסי

גל אלברמן אמר לפני ההמראה למשחק: "מדובר בנבחרת מאוד חזקה, חלק מהשחקנים שם משחקים בליגות גדולות באירופה. זה לא צפוי להיות קל, עברנו על קטעי הוידאו של הנבחרת המקדונית וראינו שהיא טובה מאוד. במשחק נתון הכול יכול להיות. אני בטוח שבמקדוניה מתייחסים למשחק הזה במלוא הרצינות כמונו ולכן צפוי מאבק קשה". על כך שהנבחרת תעלה בהרכב חסר אמר קשר בית"ר ירושלים: "כולנו יודעים מה החשיבות של יוסי בניון בנבחרת והוא יחסר לנו, אבל לא צריך לייחס לכך יותר מידי חשיבות. זאת עובדה שצריך להשלים איתה. אני מקווה שנסתדר בלעדיו".

את הבשורות קיבל אלברמן מאוחר יותר. אישתו של יוסי בניון ילדה הלילה בן במזל טוב וייתכן שהוא יגיע כבר למקדוניה. השחקן, שבכל מקרה לא ישחק מול מקדוניה בגלל שהוא מוצהב, היה אמור להגיע רק לאנדורה ועד אז ללוות את אישתו, אבל אחרי הלידה הוא יקדים את הגעתו.

טוטו תמוז, שככל הנראה יפתח את המשחק על הספסל, אמר: "אני מקווה שנחזור בריאים כי יש לנו טורניר לאליפות אירופה לנבחרות צעירות. כל יום שעובר אני חושב על אליפות אירופה, אני מקווה שהכול יהיה בסדר ושנחזור בשלום. אני לא יודע מה מזג האוויר במקדוניה אבל אנחנו נבוא לעשות את העבודה. אנחנו צריכים לנצח וזה הכי חשוב".

משה סיני, שאמר הבוקר בראיון ל'עושים ספורט בגלי צה"ל כי "גיא לוי פועל לא נכון וצריך להתעסק בעניינים המקצועיים שלו", וכי "הוא עושה ספין תקשורתי", נשמע מתון יותר בשדה התעופה. "אני לא רוצה להתייחס לנבחרת הצעירה", אמר. "מה שמעניין אותי זה המשחק בשבת, לאחר מכן אתייחס לזה. אנחנו בנבחרת הבוגרת וזה מה שחשוב. מקדוניה זו נבחרת שלא ניצחה כבר ארבע שנים בבית, הם ילחצו מהפתיחה ואנחנו נערכים לעניין הזה".

על כך שברק יצחקי צפוי לפתוח בהרכב כבר בזימון הראשון שלו לנבחרת, אמר עוזרו של קשטן: "הוא חד והוא פעם ראשונה בנבחרת הבוגרת ורואים שיש לו הרבה מוטיבציה להצליח".

עדכון ראשון: 31.5 12:51
עדכון אחרון: 31.5 23:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully