וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחילו בקדוסי, סיימו בגולן

רומן רוזנבלט

31.5.2007 / 20:00

בעלי מכבי חיפה שחר ונשיא מכבי פ"ת לוזון שוחחו על קדוסי ובדרך עלה שמו של חלוץ מכבי פ"ת, שמחוזר גם ע"י בית"ר ירושלים ומכבי ת"א

האם עומר גולן עושה את דרכו לכרמל בעונה הבאה? בעלי מכבי חיפה יעקב שחר ונשיא מכבי פ"ת עמוס לוזון נפגשו היום (חמישי) ודנו לגבי החלוץ אוהד קדוסי, שכרטיס השחקן שלו שייך למלאבסים והוא צפוי לחתום במועדון הירוק.

במהלך השיחה נשאל לוזון לגבי עומר גולן, אך נשיא מכבי פ"ת, לו צפויות לו עוד פגישות עם נציגי האלופה בית"ר ירושלים ומכבי ת"א, לא נתן תשובה סופית בעניין.

מאור בוזגלו צפוי להמשיך להיות שחקן מושאל גם בעונה הבאה. היום (חמישי) התקיימה פגישה בין יעקב בוזגלו, אביו של השחקן, לבין הנהלת מכבי חיפה שאליה שייך החלוץ כדי לנסות שוב לפתור את נושא שחרורו מהקבוצה.

כזכור, בוזגלו אמר כבר לא פעם כי אינו רוצה שבנו יישאר בחיפה לאור משקעי העבר. הפגישה, שארכה כשעה וחצי, הסתיימה שוב במבוי סתום, היות והקבוצה ממשיכה לדרוש כ-600 אלף דולר תמורת 50 אחוז מכרטיס השחקן של בוזגלו, שנמצאים בבעלותה. בוזגלו מחזיק ב-50 האחוז הנותרים אך לא מוכן לשלם סכום כה גדול עבור החלק של הקבוצה. על פי פסק בורר שניתן בשנה שעברה, הירוקים מחוייבים בשתי העונות הבאות לאפשר את השאלתו של בוזגלו לקבוצה על פי בחירתו, כפי שהיה בעונה האחרונה בה שיחק בהפועל פתח תקוה.

לבוזגלו מספר הצעות בליגת העל, גם מקבוצות תחתית וגם מקבוצות מרכז טבלה ומעלה, וכשהשחקן יחליט לאן הוא רוצה ללכת הוא צפוי לבקש להיות מושאל גם בעונה הבאה.

דקל קינן סיכם ל-3 עונות נוספות ויחתום על החוזה אחרי שישוב ממשחקי הנבחרות.

התקשורת הצ'יליאנית מדווחת כי קבוצת הפאר אוניברסידד דה צ'ילה מתכוונת להשקיע סכומים גדולים במאבקה על תואר האליפות המקומי, ומעוניינת לצרף לשורותיה את מרסלו סאלאס ורפאל אולארה.

עדכון ראשון 13:00 31/5/07
עדכון אחרון 20:00 31/5/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully