וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל שן חתם בהפועל כפר סבא

31.5.2007 / 16:07

הקבוצה של אוחנה ממשיכה להתחזק. קשר הפועל אשקלון, שירדה לארצית, יעבור לקבוצה מהשרון. כפיר אדרי הגיע לסיכום עקרוני עם המועדון

אייל שן קשר הפועל אשקלון חתם היום (חמישי) בהפועל כפר סבא אליה יחזור לקדנציה שנייה לעונה אחת. שן, ששיחק בעונה החולפת בקבוצת הפועל אשקלון הגיע עימה, כזכור, לגמר גביע המדינה, אך נוצח שם על ידי הפועל תל אביב. בליגה, לעומת זאת, ירדה קבוצתו במחזור הסיום לליגה הארצית.

שן גדל במועדון מכבי תל אביב ועבר בעונת 2002/03 לכפר סבא עימה ירד לליגה השנייה. לאחר מכן שיחק בקבוצות הפועל פתח תקווה והפועל באר שבע.

מלבד שן, קשר מכבי הרצליה, כפיר אדרי, הגיע לסיכום עקרוני לשנתיים עם הקבוצה מהשרון. הקשר, שניהל משא ומתן עם שלוש קבוצות מליגת העל: מכבי פתח תקווה, הפועל כפר סבא ומכבי הרצליה, בה שיחק העונה, בחר בקבוצה של אלי אוחנה. הבוקר, שוחחו אנשי כפר סבא עם סוכנו של השחקן. מכבי הרצליה לא רצתה לוותר על שירותיו וניסתה לשכנע אותה להישאר עונה נוספת בקבוצה, אך לשווא. החתימה על החוזה צפויה בימים הקרובים.

בכפ"ס גם ממתינים לשיחרורו של רביד גזל ממכבי חיפה, על מנת להיכנס עימו למו"מ. תשובתו של המועדון מהכרמל לגבי העניין צפויה להינתן בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully