וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגש כתב אישום נגד יקיר אילוז, ששוחרר למעצר בית

לי בוץ

31.5.2007 / 11:21

אוהד הפועל ת"א שפרץ למגרש בדרבי, עלול לשבת בכלא תשעה חודשים. בסביבתו זועמים על העובדה שקובי מוסא מסתובב חופשי

אוהד הפועל תל אביב יקיר אילוז שפרץ למגרש בדרבי שוחרר למעצר בית. אילוז ישהה במעצר בית עד ה-27.6, תאריך הדיון הבא בעניינו.

קצת לפני הדיון בהארכת מעצרו של אילוז, הגישה הבוקר הפרקליטות כתב אישום כנגדו, המבוסס על שני סעיפים. הראשון הוא התנהגות פסולה במקום ציבורי (עונש מירבי של חצי שנה) והשני, מהומה במקום ציבורי (עונש מירבי של שלושה חודשים). מכתב האישום יוצא שהעונש המירבי שיוטל על אילוז הוא מאסר של תשעה חודשים. כמו כן, דרשה הפרקליטות שאילוז יישאר במעצר עד תום ההליכים והיא צפוייה לערער על ההחלטה לשחררו.

עורך דינו של אילוז, שאפיק דרבאשי, אמר: "כשאני יצאתי מהדיון הכל היה בסדר, הם חיכו שאצא כדי להודיע שהם רוצים לערער. זה רק מדגיש את התנהגות המשטרה בתיק הזה. לעניות דעתי, העבירה שמיוחסת למרשי אינה עילת מעצר, וזה שבית המשפט קבע שכן תמוה בעיני. לאחר שאעבור על התיק אשקול להגיש ערר".

בסביבתו של אילוז ציינו לחומרה את העובדה שהוא נשאר במעצר בעוד שקובי מוסא מסתובב חופשי, למרות שהעונש המירבי על עבירת תקיפה הוא שנתיים.

דירסאו כנראה לא יגיע להפועל

שוער בן 26 קרואטי בשם ואניה איביצ'ה נמצא בדרך להפועל ת"א. סוכנו הישראלי מסר שהשחקן קרוב לסיכום עם הקבוצה, וסוכן זה הוא שצפוי להביא לקבוצה את כל חמשת הזרים לעונה הקרובה. גיא לוזון צפה בקלטות שלו ושל בלם אירופי, שהוא מעוניין לראות בוולפסון בעונה הבאה.

כרגע לא נראה שחאביר דירסאו יגיע לקבוצה, ובמצב כזה לא בטוח שהאדומים ימהרו לחפש שחקן זר על המשבצת הזו, מאחר שעידן סרור ומסאי דגו, שניהם קשרים אחוריים, צפויים לחזור לקבוצה.

כפי שזה נראה כרגע, לא יהיו זרים דרום אמריקאיים בעקבות הניסיון הכושל של לוזון עם הברזילאים במכבי פתח תקוה וחמשת הזרים צפויים להגיע מאירופה.

דרום אמריקאי שכבר היה בהפועל תל אביב וגם לא כל כך הצליח, מנואל ניירה, שב לצ'ילה ובימים הקרובים יחל להתאמן בקולו קולו כדי לשוב לכושר ולהמשיך בשיקום אחרי הפציעה מהמשחק של צסק"א מוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully