וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריקט: נצחונות לאנגליה והודו

רועי פרידמן

30.5.2007 / 12:31

עם חידוש הסבב העולמי ניצחו ההודים את בנגלה דש במשחקי יום אחד, האנגלים גברו על הנבחרת המתחדשת של הודו המערבית

אליפות העולם הסתיימה, והקריקט הבין לאומי חוזר לזירה. בסדרה הראשונה שהספיקה כבר להסתיים, הודו ניצחה את בנגלה דש, בסדרה שהגשם שלט בה.

ההודים ניצחו 0:2 את סדרת משחקי יום אחד, אחרי שהגשם הפריע למהלך המשחקים וביטל את המשחק השלישי. אחרי שהגשם שטף את הטסט הראשון ומנע ניצחון להודים, האורחים הביסו את המארחים בטסט השני. חביב-אלבאשר, הקפטן המארח, שלח את ההודים לחבוט ראשונים, והוא הצטער על זה בגדול.

ארבעת החובטים הראשונים, דינש קרתיק, ווסים ג'אפר, ראהולד דראוויד הקפטן, וסצ'ין טנדולקר, אולי השחקן המאכזב מאליפות העולם, עברו את המאה בדרך ל-610 נקודות. אח"כ הגיע תורם של המגישים של ההודים, כשחמש פסילות של זהיר ח'אן בסבוב הראשון פירקו את המארחים. הסיבוב השני נראה קצת יותר טוב, במיוחד בעזרתם של מוחמד אשרפול עם 67 ומשראפה מורטאזה עם 70, אבל זה רק דחה את הקץ.

תוצאה:

הודו 610 ל-6 (סיום יזום)
בנגלה דש 118 ו-253 (follow on)

הודו ניצחה בסיבוב ו-239 נקודות, כשזהיר ח'אן נבחר לאיש המשחק.

החיים בלי לארה

הודו המערבית נמצאת עכשיו במסע באנגליה, ומתחילה ללמוד איך לשחק ללא בריאן לארה. רמנארש סאראוואן מונה לקפטן, ואחרי שהגשם הציל אותם מהפסד בלורד'ס, הגיע המשחק בלידס.

זה התחיל מקווין פיטרסן שחבט בהם ללא רחם עם שיא קריירה של 226, כשמייקל ווהן הקפטן עבר את המאה לראשונה אחרי הרבה זמן. ההגשה האנגלית, למרות חסרונם של מת'יו הוגארד ואנדרו פלינטוף, פירקה את האורחים. ראיין סיידבוטום היה המגיש המצטיין עם 8 פסילות במשחק. למרות גשם שביטל את היום השלישי ופגע ביום הרביעי, ולמרות הקור העז ששרר במגרש (10 מעלות צלזיוס), אנגליה הנחילה לאורחים את ההפסד הכבד ביותר שלהם אי פעם. ואם ההפסד לא הספיק, סאראוואן חוזר הביתה אחרי שנפצע בכתפו במהלך המשחק.

תוצאה:

אנגליה 570 ל-7 (סיום יזום)
הודו המערבית 146 ו-141 (follow on)

אנגליה ניצחה בסיבוב ו-283 נקודות, קווין פיטרסן הוא איש המשחק.

הסדרה שלא הייתה

ולמסע שלא היה. אוסטרליה הייתה אמורה לשחק סדרה של שלושה משחקי יום אחד בזימבאבואה, אלא שלחץ כבד שהפעילה הממשלה, במחאה על שלטונו של רוברט מוגאבה, האוסטרלים לא הגיעו. הדבר המרגיז בכל הסאגה הזו עם זימבאבואה היא השתיקה של ההתאחדות הבינ"ל.

לחץ מכיוון אחר מגיע מאגודת הסטטיסטיקאים של המשחק. האגודה הזו אוספת את כל התוצאות מכל המשחקים בסבב הראשון, והיא טוענת שהתוצאות שמגיעות מזימבאבואה לא סבירות, במקרה הטוב.

ולשאר החדשות והשינויים בעקבות אליפות העולם:

נשיא ההתאחדות הבינ"ל, פרסי סון, נפטר בגיל 57 בקייפטאון, כתוצאה מסיבוך אחרי ניתוח מעיים. סון נכנס לתפקידו בשנת 2005 אחרי ששמש כמנכ"ל ההתאחדות הדרום אפריקאית.

אנגליה: כצפוי, דנקן פלטשר התפטר מתפקידו כמאמן הנבחרת האנגלית. טים מורס מונה במקומו כמאמן, וכעוזר המאמן מונה אנדי פלאוור, שהיה החובט הטוב ביותר אי פעם בין הוויקט-קיפרז במשחק. אלן דונאלד, לשעבר אחד המגישים המפחידים בסבב, עשוי להתמנות כמאמן המגישים של אנגליה.

אוסטרליה: אז הנטישה הסתיימה, אחרי שבמהלך הקיץ האוסטרלי פרשו שיין וורן, דמיין מרטין וג'סטין לאנגר. גלן מקגראת' והמאמן ג'והן ביוקאנן פרשו גם כן. בעקבות ביטול הסדרה בזימבאבואה, אוסטרליה לא תשחק סדרת קריקט עד נובמבר.

הודו המערבית: בריאן לארה ואיאן בראדשו פרשו, ובנט קינג, מאמן הנבחרת התפטר. רמנארש סאראוואן מונה כקפטן הנבחרת.

ניו זילנד : סטפן פלמינג החליט להתפטר מתפקידו כקפטן הנבחרת למשחקי יום אחד. הוא עצמו הודיע כי מי שלדעתו צריך למלא את התפקיד זה דניאל וטורי.

הודו: גרג צ'אפל האוסטרלי התפטר, בעקבות הכשלון באליפות העולם ומערכת היחסים העכורה בינו לבין שחקנים. אגב, לשאלה אם בדיעבד היה מוותר על התפקיד, הוא ענה: "לא הייתי מוותר עליו אפילו בעד מיליון דולר".

בנגלה דש : חביב-אל-באשר התפטר מתפקיד הקפטן למשחקי קריקט יום אחד. דב וואטמור המאמן התפטר, והוא אחד המועמדים לאמן בהודו או בפקיסטן. בבנגלה דש די כעסו עליו על שהודיע שהוא מעוניין בתפקיד בהודו במהלך אליפות העולם.

סרי לנקה : גם הם ייאלצו לחפש מאמן חדש אחרי התפטרותו של טום מודי. לעומת זאת הוותיקים, צ'מינדה וואס, סנאת ג'איאסורייה ומותיה מוראליטאראן, הודיעו שהם מעוניינים להמשיך לשחק.

פקיסטן : כמו שאומרים, שומרים את הדברים המעניינים לסוף. אינזמאם-אל-חאק התפטר מתפקיד הקפטן אחרי ההדחה מאליפות העולם, והחליט לעזוב את נבחרת הקריקט של יום אחד. יוניס ח'אן, שהיה סגנו, הודיע שהוא מוותר על תפקיד הקפטן, ופרש גם הוא מקריקט של יום אחד. שוהייב מאליק מונה בסופו של דבר כקפטן. ובנושא המאמן, עדיין לא הוחלט אם זה יהיה מאמן מקומי או מאמן זר, כאשר דב וואטמור וסטיב ריקסון מועמדים לאמן את הנבחרת. ובעניין בוב וולמר – עדיין אין חדש בחקירה, כאשר ישנן שמועות על טעות של הפתולוג בקביעת סיבת המוות. כרגע מחכים עדיין לבדיקת רעלים, שהיא הדבר היחיד שעוד יכול לשפוך אור על הפרשה. גופתו של וולמר נשרפה כך ש...

וחדשות מסוג אחר. איאן בות'אם, אחד מגדולי שחקני נבחרת אנגלי, וכיום שדר בכיר, מועמד לקבל תואר אבירות. בות'אם אמור לקבל את התואר כהוקרה להליכות שארגן לגיוס כספים למען חולי לוקמיה. מאז שהוא החל לארגן את ההליכות, נאספו יותר מ-10 מליון ליש"ט למחקר במחלה. בות'אם החל להתעניין בנושא, אחרי שביקר בבית חולים באנגליה, לפני כ-20 שנה, ושם פגש ילדים שגססו מהמחלה. באותה תקופה, אחוז התמותה מהמחלה היה מעל ל-80. היום אחוז התמותה ירד מתחת ל-20, חלק מזה תודות לכספים שבות'אם גייס בהליכות שהוא ארגן.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully