וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס עדיין בחיים

30.5.2007 / 21:37

קבוצתו של פיני גרשון ניצחה 68:92 את אריס סלוניקי ואיזנה את סדרת חצי גמר הפלייאוף היווני ל-2:2. רומא הפתיעה את סיינה בחצי הגמר האיטלקי

פחות מ-24 שעות אחרי שמכבי תל אביב נלחצה בעור שיניה מסיום עונה כואב ומשפיל, עשה זאת הערב (רביעי) גם מאמנה לשעבר פיני גרשון. אולימפיאקוס שלו ארחה את אריס סלוניקי למשחק הרביעי בסדרת חצי גמר הפלייאוף היווני כשהיא יודעת שהפסד ישלח אותה הביתה, והצליחה להתעלות עם ניצחון 68:92, שהשווה את המצב בסדרה ל-2:2, ושלח את ההכרעה למשחק החמישי בסלוניקי.

אנדראה זיזיץ' הוביל את האדומים בפתיחה עם תשע נקודות מהירות שעזרו לקבוצה מפיראוס לפתוח פער דו ספרתי, אבל לא קלע אף לא נקודה נוספת עד לסיום. הנרי דומרקאנט סיים כקלעי הבולט עם 18, סופוקליס שחורציאנידיס הענק הוסיף 15. אלכס סקיילס קלע 22 לאריס. המנצחת בסדרה תזכה לפגוש את אלופת אירופה הטרייה, פנאתינייקוס, שכבר מחכה בציפייה ליריבתה בגמר אחרי שהשלימה סוויפ קליל על פאניוניוס.

רומא הדהימה בסיינה

העונה הפנטסטית של סיינה קיבלה הערב טוויסט מפתיע לרעה, עם הפסד ביתי 88:74 לרומא במשחק הפתיחה של סדרת חצי גמר הפלייאוף האיטלקי. סיינה סיימה את העונה הרגילה עם מאזן אדיר של 30 ניצחונות מול 4 הפסדים בלבד, וברבע הגמר חלפה על פני קאנטו בסוויפ קליל, אבל כעת היא נמצאת בפיגור משמעותי מול הרומאים, שגנבו מהם את יתרון הביתיות בסדרה שמבטיחה להגיע לחמישה משחקים. דייויד הוקינס בלט ברומא עם 23, דיאן בודירוגה הבלתי נגמר וארזם לורבק (ההוא מפרשת בנטון) הוסיפו 20 כל אחד. ג'וזף פורטה קלע 16 לסיינה.

גם ארמאני מילאנו, שסיימה את העונה הרגילה במקום השני, הסתבכה עם הפסד ביתי 75:71 לוידיויצ'י בולוניה. טראביס בסט הוותיק הוביל את הבולונזים עם 13 נקודות, קיוואנה גאריס קלע 16 למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully