וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיסקת מאנה מקבלת כיוון חיובי

לי בוץ

30.5.2007 / 16:17

איש העסקים קובי רוגובין נחלץ לעזור בהשלמת העסקה. האוהד שהותקף יגיש תלונה במשטרה נגד קובי מוסא. קאלה ייפגש עם ההנהלה

במכבי תל אביב שוקדים על ההכנות לעונה הבאה, שתתחיל עבור הצהובים מוקדם מהצפוי בעקבות ההפסד בדרבי המדובר 3:0 להפועל ת"א. מחר (חמישי) צפויה להתקיים פגישה בין השוער טברטקו קאלה להנהלת הקבוצה, זאת במטרה לסגור את תנאיו לשנה הבאה. כזכור, לקאלה חוזה לעונה נוספת בקרית שלום, אולם השוער המצטיין מעוניין להגדיל בצורה משמעותית את שכרו, העומד כעת על כ-100 אלף דולר לעונה.

בתוך כך, הבוקר חתם שוער המשנה של הקבוצה, גיא סולומון, על חוזה לעונה נוספת במועדון. סולומון, אשר הצטרף בעונה הקודמת לשורות הצהובים, ימשיך ללבוש את המדים הצהובים כחולים גם בעונת המשחקים 2007/8.

התקדמות נוספת לקראת העונה הבאה מגיעה מכיוון עסקת רוני מאנה. לאחר שאיש העסקים קובי רוגובין נחלץ לעזור בעסקה, בה נתגלו קשיים לפני מספר ימים, נראה הכיוון חיובי, וכעת מדברים על כך שמאנה וקבוצת הניהול שלו תרכוש כ-60 אחוז ממכבי ת"א. קבוצת הניהול תכלול את עו"ד יורם יוסיפוב, רוגובין, משקיע אנגלי ואת מאנה עצמו, והסכום אותו הם צפויים להעביר למכבי ת"א עומד על כ-30 מיליון שקלים.

כזכור, לפני הדרבי התל אביבי הגיש מאנה צ'ק מזומן על סך 14 מיליון שקלים להרציקוביץ', אך האחרון סרב לקבל את הכסף בטענה כי הוא מעוניין לחתום קודם כל על חוזה בכתב. היום כבר עברו טיוטות החוזה בין הצדדים ונראה כי העסקה תחתם סופית לקראת סוף השבוע.

אוהד הפועל תובע את מוסא

לקובי מוסא צפויה צרה נוספת כשאוהד הפועל ת"א, יקיר אילוז, יגיש היום (רביעי) באמצעות עורך דינו, שפיק דרבאשי, תלונה במשטרה נגד השחקן. זאת, כזכור, בעקבות הבעיטה ששלח שחקן מכבי ת"א לעברו, כשפרץ אל המגרש לקראת סיום הדרבי התל אביבי ביום ראשון השבוע. במקביל, מתכוון אילוז להגיש תביעה אזרחית כנגד מוסא, אך בינתיים הם יעקבו אחר התלונה במשטרה, יחכו להגשת כתב האישום כנגד מוסא ורק לאחר מכן יתפנו לטפל בתביעה האזרחית.

"אדון קובי מוסא תקף את מרשי בכך שבעט בו בבית החזה ובנס מרשי לא נפגע קשות", אמר היום עו"ד דרבאשי לוואלה! ספורט. "בקלות יכול היה להיגרם למרשי נזק בלתי הפיך, הרי אם מוסא היה פוגע בו במפתח הלב הוא יכול היה להרוג אותו במקום, ואם הוא היה נופל לא טוב, הוא יכול היה בקלות לשבור את המפרקת".

על העובדה שגם נגד אילוז עצמו מתנהל הליך משפטי, הסביר עורך דינו: "צריך לעשות הפרדה בין הדברים. יש הליך נגד אילוז ויש הליך נגד השחקן. מדובר בשני דברים נפרדים שלא קשורים אחד לשני. יקיר עשה מעשה שטותי והוא יכול להיענש עליו, אבל עדיין יש לו את הזכות לתבוע. אין לאף אדום זכות לפגוע באדם אחר בצורה לא מוצדקת, כפי שעשה קובי מוסא".

"זה שהוא שחקן מכבי ת"א זה לא אומר שיש לו את הזכות לפגוע באנשים. אני סברתי שלאחר שמיליונים ראו את הקלטת של האירועים ומאות שוטרים שהיו במגרש, שיבוא שוטר שמכבד עצמו ואת המדים שלו ויגיד למוסא שהוא עצור בגין תקיפה. לא היה צריך לחכות שאני אגיש תלונה, איזה מן דבר זה? לא בכל מקרה מחכים שאדם יפנה למשטרה, בהרבה מקרים המשטרה פועלת, חוקרת ועוצרת לבד. מה קרה, בגלל שזה שחקן של מכבי ת"א מותר להם לשים את העניין שלו בצד?".

"ללקוח שלי אין עבר פלילי", המשיך עורך הדין דרבאשי. "מדובר בצעיר ששירת בגבעתי. אז הוא עשה מעשה שטות והוא נותן על כך את הדין. למה מוסא לא נותן את הדין על מה שהוא עשה? הרי בעקבות התגובה שלו כל האצטדיון השתולל - גם השחקנים וגם האוהדים. במדינות אחרות אנשים פורצים אל כר הדשא, עוצרים אותם ולוקחים אותם להליך שיפוטי, אבל אף אחד לא פוגע בהם. שאף אחד לא יבוא ויגיד שמוסא עשה את המוטל עליו. להיפך, הוא צריך היה לעמוד בצד ולחכות שהמשטרה תטפל בעניין ובטח שלא להתנפל על אילוז בצורה שהוא עשה.

כל העולם ראה מה הוא עשה ושלא יספר סיפורים שהוא התגונן כי אפשר לראות בקלטת שיקיר בכלל לא היה בכיוון שלו. לעשות עליהום תקשורתי על יקיר ולעשות הנחות למוסא, זה בסדר? יקיר יודע לקבל את הדין ומתנצל על מעשיו, וכך גם צריך להיות אצל אותו שחקן".

כזכור, אתמול הוארך מעצרו של אילוז עד ליום חמישי בשעה 14:00 בצהריים, אז הוא יובא פעם נוספת בפני שופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully