וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטראש טוק של הפיסטונס לא מערער את לברון

30.5.2007 / 16:48

ריפ המילטון לחש טראש טוק לאזנו של לברון לפני זריקות העונשין המכריעות, קינג ג'יימס התעלם וקבר אותן בדרך לשוויון 2:2 בגמר המזרח

מישהו עוד זוכר את סימני השאלה שאפפו את יכולותיו של לברון ג'יימס ברגעי הקלאץ'? לברון, שהעביר את שנותיו הראשונות בליגה בנסיונות להתחמק מלקיחת האחריות בדקות האחרונות, הפך בפלייאוף האחרון לשחקן קלאץ' מוכח. לפני פתיחת המשחק הרביעי בגמר המשחק הלילה (בין שלישי לרביעי) אמר קינג ג'יימס לחבריו לקבוצה "תדאגו לשמור על המשחק צמוד עד לרבע הרביעי, ואני כבר אדאג לדברים משם". לברון עמד במילתו עם 13 נקודות גדולות ברבע האחרון, כולל שתי הנקודות מהקו שסגרו את הסיפור ארבע שניות לפני הגונג, ונתנו לקליבלנד ניצחון 87:91 על דטרויט, שאיזן את הסדרה ל-2:2.

לברון ניגש לזריקות העונשין הקריטיות במצב של 87:89 לקאבס, וזכה לאורח לא צפוי על קו העונשין - ריפ המילטון, שלחש לו כמה מילות "עידוד" לפני הזריקות, בדיוק כמו אלה שלחש לברון בעצמו לאזנו של גילברט ארינס בפלייאוף שעבר. בניגוד לאייג'נט זירו, לברון דחף את המילטון הצידה, ואז השתיק אותו עם שתי צליפות מוצלחות. "אני המצאתי את הטריק הזה", התלוצץ לברון בסיום. "סתם, סקוטי פיפן עשה את זה ראשון לקארל מאלון. הוא בסך הכל ניסה להיכנס לי קצת לראש אבל נשארתי מרוכז".

* פגרת הקיץ הגיעה ואיזיאה תומאס מתחיל לבשל עיסקאות. גורם ב-NBA ידע לספר שניו יורק ניקס מעוניינים להנחית במדיסון סקוור גארדן את רשארד לואיס, הפורוורד של סיאטל סופרסוניקס, ולהעביר תמורתו את נייט רובינסון וג'אמאל קרופורד. לואיס מחפש קבוצה שתסכים להעניק לו חוזה שמן יותר מזה בו החזיק בסיאטל, ואם יש משהו שאיזיאה טוב בו הוא לחלק חוזים שמנים, כך שבהחלט ייתכנו התפתחויות בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully