וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם רוצים עתיד מתוק, לבן סהר יש אחד כזה

30.5.2007 / 13:15

אפילו ה"ניו יורק טיימס" לא התעלם מחלוצה של הנבחרת, שסיפר: " אני מנסה להוכיח שאני ראוי, מוריניו אמר שאיני צריך לדאוג לגבי הבאות"

על כמה ספורטאים ישראלים נכתבה ב"ניו יורק טיימס" כתבה מיוחדת? בודדים, אם בכלל. היום (רביעי) זה קרה לבן סהר. חלוצה בן ה-17 של צ'לסי זכה לכתבת פרופיל מצד העיתון היוקרתי, בה נכתב כי הוא מהווה כתקווה העתידית של נבחרת ישראל, וכגורם חשוב מאוד בנבחרת הצעירה, לקראת אליפות אירופה עד גיל 21.

"הטיימס" חשף בפני קוראיו כי טוטנהאם, אסטון וילה וארסנל נהו אחר החלוץ המוכשר, וכי היה לשחקן הצעיר בתולדות הנבחרת אשר הבקיע במשחק רשמי צמד לרשת אסטוניה. "המצב בישראל קצת מטורף עבורי" אמר סהר ל"טיימס", "כולם מזהים אותי, באנגליה אני עדיין מרגיש כמו תייר, על אף שאני משחק בקבוצה גדולה, וזה נוח".

ואם כבר צ'לסי, איך אפשר בלי איזו חוות דעת על המאמן ז'וזה מוריניו. "כשאני מתאמן הוא רואה הכל, ומדבר איתי על הבעיות שלי. הוא אמר לי שאין לי מה לדאוג לגבי העתיד. אני עובד קשה ומנסה להוכיח שמקומי בקבוצה הראשונה".

"הטיימס" אמנם מקצר את שירות החובה בצה"ל לשנתיים, אבל הזכיר כי סהר, שמחויב ללבוש מדים, נמצא בבעיה, אשר נידונה בימים אלה בכנסת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully