וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרחקה רק ממשחק אחד לרונאלדיניו, פלאסיו יגיע ביולי

30.5.2007 / 11:46

הברזילאי בעט באשכיו של מגן חטאפה והיה אמור לבלות את 2 המשחקים שנותרו ביציע, אך ברצלונה ערערה. הארגנטינאי צפוי להצטרף בקיץ

רונאלדיניו קיבל עונש של הרחקה ממשחק אחד בלבד מהליגה הספרדית, לאחר שבעט באשכיו דוד בלנגואר במשחק מול חטאפה. האם בדומה לשופט שלא ראה את אבי נמני מכה את שחקני הפועל, גם בספרד יש הנחות לכוכבים?

ברצלונה עירערה לאחר שהקשר הברזילאי נזרק בכרטיס אדום מהמשחק שנערך בקמפ נואו מהשופט פרז בורול, לאחר ששלח בעיטה לחיבורים של מגן חטאפה. רונאלדיניו היה כובש השער היחיד באותו משחק.

בעירעור נמצא כי שחקני חטאפה התגרו ברונאלדיניו ולכן הוחלט להרחיק אותו ממשחק אחד בלבד במקום משניים, מה שהיה פוגע בשאיפות האליפות של הקטלונים בצורה חמורה. בארסה וריאל מדריד מובילות בצוותא את הטבלה בספרד, שתי נקודות לפני סביליה, כשנותרו שני מחזורים בליגה. רונאלדיניו יחמיץ את המשחק מול אספניול, ויחזור להתמודדות האחרונה של העונה - מול חימנסטיק.

רשימת הקניות של בארסה

ברצלונה קרובה להעביר את חלוצה של בוקה ג'וניורס רודריגו פלאסיו לשורותיה. בקטאלוניה עוקבים זה זמן רב אחר הארגנטינאי וקרובים לרכוש את כרטיסו בסכום שנאמד בכ-22 מיליון יורו.

הבעיה שניצבת כרגע בפני אלופת ספרד היא שהכרטיס של פלאסיו אינו שייך רק לבוקה, אלא גם לקבוצות הורקאן, באנפילד וכן לסוכנו של השחקן. בוקה אוחזת רק ב-32.5 אחוזים וכעת היא תצטרך לשאת עם השאר כדי להעבירו.

"הגענו להסכם עם בארסה כי הוא יעבור ביולי לקטאלוניה" אמר סגן נשיא בוקה פדרו פומפיליו. "אבל ברצלונה הודיעה כי התנאי שלה לעסקה הוא שהיא תישא ותתן רק איתנו".

גם שחקנה של ליון, אריק אבידל, נמצא על הכוונת של בארסה. המגן הצרפתי הבינלאומי יעזוב את אלופת צרפת בשש השנים האחרונות ואמר כי ברצלונה רוצה אותו: "אני רוצה להתנסות באתגר חדש. סגנון חדש של כדורגל. ברצלונה הביעה עניין בי. יש לי את האופי שהם רוצים. זה מועדון שהייתי שמח לשחק בו. היו לי שלוש שנים יפות, אבל יש לי מקום עדיין להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully