וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד סיכמה עם נאני ואנדרסון

30.5.2007 / 22:10

אלופת אנגליה מתחזקת לקראת העונה הבאה. גיגס פורש מנבחרת ווילס, כדי לא להעמיס על גופו. מאלודה מתקרב לליברפול

מנצ'סטר יונייטד סיכמה הערב (רביעי) על העברתם של נאני בן ה-20, שחקנה הפורטוגלי של ספורטינג, ואנדרסון בן ה-20, עושה המשחק הברזילאי של פורטו, כך פורסם באתר הרשמי של הקבוצה. השדים האדומים, שקרובים להחתים גם את אואן הארגריבס, התחזקו לעת עתה בשני כישרונות צעירים עולים בכדורגל העולמי.

השניים יצטרפו ליונייטד לאחר שיעברו בדיקות רפואיות. לפי דיווחים בטלוויזיה הפורטוגלית תשלם יונייטד בעבור כל אחד מהשניים סכום של כ-25 מיליון יורו.

נאני, או בשמו המלא לואיס קרלוס אלמיידה דה קוהנה, נקרא לסגל נבחרת פורטוגל, שתתמודד נגד נבחרת בלגיה במוקדמות אליפות אירופה. הפורטוגלי הצעיר הושווה בעבר לשחקן העונה באנגליה, כריסטיאנו רונאלדו, המשתייך כידוע לאותה מדינה, ואכן רבים רואים בנאני כיורשו של רונאלדו.

שמו המלא של אנדרסון הוא אנדרסון לואיס דה אבראו אוליביירה והוא קיבל הכרה כאשר נבחר לשחקן הטוב ביותר במונדיאל עד גיל 17 שנערך ב-2005.

מאמן נבחרת ברזיל דונגה זימן אותו לסגל הנבחרת לקראת משחקי הקופה אמריקה. השחקן, שיכול לשחק גם באגף וגם כחלוץ, הצטרף לאלופת פורטוגל, פורטו, מגרמיו הברזילאית בדצמבר 2005.

גיגס פורש מנבחרת ווילס

הממלכה הזעירה של וויילס בהלם. היהלום של הנבחרת הלאומית, ראיין גיגס, מכריז היום (רביעי) על פרישה מהנבחרת הלאומית, וזאת כדי להאריך את הקריירה שלו ככדורגלן.

לגיגס בן ה-33, שזכה עם מנצ'סטר יונייטד ב-9 אליפויות פרמיירליג, יש 759 הופעות במדי השדים האדומים, והחוזה באולד טראפורד עומד לפוג בקיץ הבא. הקשר, שרוצה ליהנות עוד קצת ממנעמי יונייטד החליט שהוא מוותר על הייצוג בנבחרת. בכך מצטרף גיגס לחברו ביונייטד, פול סקולס, שפרש מנבחרת אנגליה בשנת 2004, על מנת שלא לשחוק את גופו.

למאמן וויילס, ג'ון טושאק, צפויות מעתה בעיות גדולות כשהקפטן בחוץ. מילא שוויילס מדורגת חמישית בבית 4, ללא סיכוי ממשי להעפיל ליורו 2008, עכשיו גם המונדיאל ב-2010 הולך ומתרחק.

מאלודה מתקרב לאנפילד

כנראה שהפצרותיהם של סטיבן ג'רארד ורפא בניטז כלפי הבעלים, אכן ישאו פרי בקיץ הזה. מאמן ליברפול ושחקניו משוועים לחיזוק כדי שלא לפגר מאחור אחר שאר קבוצות הצמרת, ואמש (שני) פירסם ה"גארדיאן" הבריטי כי באנפילד מגששים אחרי שחקן ליון, פלורן מאלודה.

המאמן הספרדי נמצא בחופשה משפחתית, וכשהוא ישוב ממנה צפויה להיסגר ההעברה, ככל הנראה על סכום של 8 מיליון ליש"ט. הקשר הצרפתי בן ה-26, שחקן חשוב בהרכב סגנית אלופת העולם, היה זה שגרם לפנדל המפוקפק שנשרק לזכות צרפת בגמר הגביע העולמי מול איטליה, ומהווה אחד מעמודי התווך בסגל של אלופת צרפת.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

גרהאם פול תולה את המשרוקית ופותח את הפה

השופט האנגלי הבינלאומי גרהאם פול תולה היום (רביעי) את המשרוקית, ארבע שנים מתחת לגיל הפרישה. בניגוד לרוב השופטים שפורשים בנחת, פול מאוד לא מרוצה ומודיע קבל עם מה דעתו על ההתאחדות האנגלית והעומד בראשה, היו"ר בראיין ברוויק. "אם פעם שופטים היוו סמכות במגרש, הרי שכיום הם משמשים כמטרה למאמנים ושחקנים".

פול מביא כדוגמה את קפטן צ'לסי ג'ון טרי, והתנהגותו בדרבי הלונדוני מול טוטנהאם בעונה שעברה. טרי טען בזמנו כי פול קילל אותו ואמר לו כי עליו ללמוד לקח. פול בן ה-43 נותן את גירסתו לאירוע, וחושף רגשות. "באותו רגע שהוא התנהג כך הוא בעצם אמר שלום לקריירה שלי. חשבתי לעצמי שהעסק הזה לא הולך לשום מקום, כי ההתאחדות לא גיבתה אותי". נו טוב, עכשיו פול כבר לא צריך גיבוי של אף אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully