וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנסים לעשות לגיא לוי שרפות לפני אליפות אירופה"

לי בוץ

29.5.2007 / 23:13

בכירים בהתאחדות שוללים את האפשרות לפיה מאמן הנבחרת הצעירה הבא יהיה עוזר מאמן בבוגרת לאור המריבות התכופות בין קשטן לגיא לוי

בהתאחדות לכדורגל שללו הערב (שלישי) את האפשרות לפיה מאמן הנבחרת הצעירה הבא יהיה במקביל עוזר מאמן בנבחרת הבוגרת, זאת בעקבות פרסומים שונים שעלו היום. לטענת גורמים בהתאחדות מדובר בספין שנועד לערער את מעמדו ובטחונו של גיא לוי לקראת אליפות אירופה הקרבה ובאה.

כזכור, בסגל הנבחרת הבוגרת, שתשחק ב-2 ביוני בסקופיה מול מקדוניה, נמצאים שישה שחקנים המשתייכים גם לסגל הצעירה, שתפתח ב-10 ביוני את משחקיה באליפות אירופה. יו"ר ההתאחדות הנכנס, אבי לוזון, הצהיר בזמנו כי ב-3 ביוני ישוחררו כל השחקנים בשנתון המתאים לטובת גיא לוי, אך אתמול במסיבת העיתונאים אמר קשטן כי שחרור ששת שחקני המריבה (עמית בן שושן, יובל שפונגין, דקל קינן, טוטו תמוז, בן סהר וברק יצחקי) מותנה בתוצאה של ישראל מול מקדוניה. לוי, מצידו, הבהיר כי לא נאמר לו דבר על שינוי בתכניות המקוריות ולכן הוא לא מתייחס לכך.

בתוך כך, הערב עלו פרסומים שונים שהמאמן שיחליף את לוי יהיה עוזר מאמן בבוגרת, דבר שישלול כביכול אפשרות לסכסוכים דומים בעתיד. עם זאת, לאחר מבט קצרצר על לוח המשחקים, ניתן להבין כי גם אם יש רצון כזה, הרי שאין באפשרותו להתממש, לפחות לא בעונת המשחקים הקרובה, שכן לוח המשחקים של שתי הנבחרות יוצר מצב בו אם מאמן הצעירה יהיה עוזר מאמן בבוגרת, הנבחרת הבוגרת תמצא עצמה במספר משחקים מכריעים ללא עוזר מאמן.

צמד המשחקים הראשון שייצור בעיה במקרה של הקבלת תפקידים הוא המשחק של הנבחרת הצעירה מול לוקסמבורג ב-7 בספטמבר במסגרת בית 9 של מוקדמות אליפות אירופה, מכיוון שיום למחרת תתארח הנבחרת הבוגרת באנגליה. ב-12 באוקטובר תארח הצעירה את המקבילה של גרמניה, כששוב יום למחרת תתארח הבוגרת בקרואטיה. התאריכים הנוספים שלא יאפשרו למאמן בצעירה להיות חלק מצוות הנבחרת הבוגרת הם ה-2 בפברואר 2008 וה-6 בפברואר 2008, אז תתארח הצעירה אצל צפון אירלנד בעוד שהבוגרת תארח את בלארוס למשחק ידידות בר"ג, והצעירה תארח את צפון אירנלד, כשהבוגרת תארח את רומניה למשחק ידידות.

עם זאת, אפשרות כפי שפורסמה יכולה להתרחש רק במצב בו אופ"א תחזור לשיטת המשחקים העוקבים בסיום הקמפיין הנוכחי, ואז יוכל מאמן הצעירה להוות חלק מהצוות המקצועי של הבוגרת. אם כן, מאחר ולפחות בשנה הקרובה לא יתאפשר מצב כפי שפורסם, ישנם גורמים בהתאחדות שטוענים כי מדובר בנסיון להזיק למאמן הנוכחי של הצעירה. "מנסים לעשות לגיא שרפות לפני אליפות אירופה", אמר הערב בכיר בהתאחדות לוואלה! ספורט, "וחבל שזה קורה בעיתוי כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully