וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיר: "שמחנו חצי שעה, עכשיו חושבים על מכבי"

אחרי הניצחון על בני השרון, מאמן י-ם כבר מתכונן לגמר. טפירו: ”הבאנו לב, נשמה וכדורסל”. אוסטין הפצוע קיבל זריקות במחצית וצפוי לשחק בגמר

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

הפועל ירושלים עשתה היום (שלישי) צעד ראשון בדרכה לעבר דאבל היסטורי, כשגברה 83:96 על בני השרון בחצי גמר הפלייאוף. מאיר טפירו ידע להגיד בסיום מה העניק לקבוצתו את הניצחון. "אני שמח שהבאנו היום לב, נשמה וכדורסל טוב", אמר טפירו, "ועשינו את זה לאורך כל 40 הדקות. ידענו שיהיה משחק קשה, ובני השרון, כצפוי, נתנו מלחמה. פחדנו מאוד מהמשחק הזה, אבל עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה".

אוסטין ינוח, ויהיה כשיר לגמר

מריו אוסטין, שספג מכה עזה במהלך המחצית הראשונה במפגש כואב עם לי ניילון, קיבל מכה חזקה בעצב והדאיג מאוד את האדומים. הכוכב של ירושלים קיבל שתי זריקות במחצית, נמרח במשחה לשיכוך כאבים אך עלה בכל זאת לשחק במחצית השנייה. אוסטין כנראה לא יתאמן מחר, אבל צפוי לשחק בגמר.

עם סיום המשחק נראה דן שמיר לוחש משהו באוזנו של אוסטין. "אמרתי לו שיהיה בריא ליום חמישי, ושיתחיל לטפל בעצמו", אמר המאמן על הכוכב הגדול שלו, "לשמחתי, אוסטין הצליח לחזור ולעזור לנו. התמודדנו עם פציעות כאלה השנה, וראיתם שלא קרה שום דבר כשהוא לא היה איתנו".

"הקבוצה הזאת, שהיו לה הרבה רגעים גדולים העונה, לא פספסה שום הזדמנות לפקשקש במהלך העונה, אבל עכשיו אנחנו בגמר, ואנחנו רואים שאיפה שהיינו צריכים לנצח - ניצחנו".

"היה קשה לנו לרדוף אחריהם"

אפי בירנבוים סיכם את המשחק האחרון שלו העונה. "כדי לסכם את המשחק בקצרה אני יכול להגיד שלא שיחקנו כמו שצריך כדי לנצח את ירושלים בחצי גמר הפלייאוף", אמר בירנבוים, "ברבע הראשון היינו טובים מהם, אבל אז הם הצליחו לברוח לנו, ואנחנו היינו צריכים לרדוף אחריהם. במחצית השנייה ניסינו ללחוץ עליהם ולרוץ, אבל אז איבדנו כמה כדורים, ועל דברים כאלה אתה משלם. כל מה שניסינו לא צלח בידינו. בלי ספק ירושלים הייתה טובה מאיתנו הערב".

שמיר החמיא בסיום לבירנבוים. "אני לא זוכר כל מהלך כמו אפי, אבל אני רוצה לברך את בני השרון על עונה גדולה", אמר שמיר, "מהסתכלות מבחוץ, הרבה מאיתנו למדנו לא מעט מהעונה שלהם. כולם זוכרים רק את הניצחון שלה על מכבי, אבל לאורך כל העונה בני השרון הרשימה מאוד מבחינת כדורסל".

"היום הצלחנו לתפקד כמו שצריך בהתקפה", המשיך שמיר, "הצלחנו להתמודד עם ההרכבים הנמוכים שלהם וכל מה שעמד בדרך. נשמח בחצי השעה הקרובה ואחר כך נתחיל לחשוב על המשחק ביום חמישי".

לגבי אי שיתופו של ג'נקינס: "כשהבאנו אותו כבר הבטחנו פחות או יותר את המקום השני והוא הגיע לכאן בעיקר בשביל המעמד הזה, הפיינל פור, כדי שיעשה את מה שהוא יודע לעשות. הוא יכול להיות ההבדל בין ניצחון להפסד ואני בטוח שבמלחה לא היינו מנצחים את מכבי עם אד קוטה. מעבר לכך, לגבי ג'נקינס נדבר ביום שישי. אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה שגם מי ששיחק וגם מי שלא שיחק צריך להיות מוכן מנטאלית ופיזית לקראת יום חמישי, כי כולם יכולים לעלות ולשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully