וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבי ג'י נוטל יוזמה

29.5.2007 / 15:14

קפטן ליברפול וחברו לקבוצה ג'יימי קאראגר ביקשו מהבעלים להנחית את אואן באנפילד. אלרדייס: "אנחנו קרובים להביא את בן חיים לניוקאסל"

הימים האחרונים קשים באנפילד. המאמן רפא בניטז, בעידודו של קפטן הקבוצה סטיבן ג'רארד, דוחק בבעלים של הקבוצה להשקיע בקיץ הקרוב כדי שהאדומים יוכלו להתמודד על אליפות הפרמיירליג.

אבל סטיבי ג'י וחברו ג'יימי קאראגר, לא הסתפקו בקריאותיו של המאמן, וביקשו מהבעלים להביא לחוד הקבוצה את מייקל אואן מניוקאסל. ה"טלגראף" הבריטי טוען שהבעלים ג'ורג' ג'ילט וטום היקס דווקא הביעו רצון חיובי לצעד זה, אבל מי שלא שש לראות את חלוץ ליברפול בעבר בחזרה בקבוצה, הוא דווקא בניטז. השניים דיברו גלויות עם המאמן והבהירו כי הם רוצים את חברם קורע את הרשתות באנפילד, כשטענתם העיקרית היא חוסר רגל מסיימת בקבוצה, דבר שבלט מאוד בשלבים הגבוהים של ליגת האלופות.

בצד השני של האי גם עובדים על חיזוק, וסם אלרדייס עובד במרץ על החתמתו של טל בן חיים בניוקאסל. מלבד צ'לסי, גם המנג'ר החדש של סנט ג'יימס'ס פארק משתוקק לראות את הישראלי בשורותיו ואף הצהיר: "אנחנו קרובים לסגור עיסקה בקרוב". אלרדייס יודע טוב מאוד שוונדררס לא יוותרו בקלות על הבלם הישראלי, שגם שיחק כמגן לאורך העונה שחלפה. בבולטון יציעו לישראלי בן ה-25 חוזה יפה מאוד כדי שלא ינהה אחרי מאמנו בעונה האחרונה, אבל נראה שגם הם מודעים לכך שהכסף של צ'לסי וניוקאסל מריח הרבה יותר טוב.

* למרות שניצח עם דרבי 0:1 את ווסט ברומיץ' והעפיל לפרמיירליג, משרתו של המאמן בילי דיוויס אינה מובטחת לעונה הבאה. "אני לא חושב שיש משהו שמובטח לך בחיים", אמר דיוויס לקראת הימים בקרובים בהם ידון עתידו, "לא אמרתי שאיני רוצה להיות מאמן דרבי בעונה הבאה, ויש עוד הרבה על מה לדבר ולתכנן עם ההנהלה".

* קלאודיו ראניירי יחליט עד סוף השבוע הקרוב אם הוא ישאר בפארמה, או יעזוב לפרמיירליג. ראניירי הצטרף לפארמה בפברואר, ובאנגליה רוחשות השמועות כי יאמן במנצ'סטר סיטי. "אקח פסק זמן בן שלושה ימים, אדבר עם פארמה, ויחד נחליט בצורה מיושבת לגבי העתיד", אמר מאמנה לשעבר של צ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully