וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעולים במרתף

29.5.2007 / 14:49

ליאנקיז כבר יש את המאזן הגרוע ביותר במזרח אחרי עוד הפסד, 7:2 לטורונטו. בוסטון ניצחה את קליבלנד, סיאטל הרגיעה את האיינג'לס

טורונטו בלו ג'ייז - ניו יורק יאנקיז 2:7

האם היאנקיז מרימים ידיים? עדיין מוקדם, אבל העסק נראה רציני יותר ויותר. ניו יורק נחלה עוד הפסד, רביעי ברציפות ושמיני בעשרת המשחקים האחרונים, ולמרות פגישת שחקנים ארוכה לפני המשחק, זה נראה לא טוב. הפיגור מבוסטון הוא בן 13.5 משחקים, ורק תפנית מסעירה בשבועות הקרובים תביא לשינוי. בטורונטו מרוצים מכיוון שההתדרדרות של הפסים מעמידה אותם במקום השני בבית. דסטין מקגאוון נתן הופעה כוחנית, 7.2 אינינגים וחמש הכשות, לייל אוברביי עזר עם הומר על המפסיד, מאט דה סאלבו. הומר להידקי מאטסוי בניו יורק, שתתנחם בקרוב בחזרה של רוג'ר קלמנס, שהבריק בקבוצת הבת עם שישה אינינגים טובים בווילקס ברי, פנסילבניה.


בוסטון - קליבלנד 3:5

איך יודעים שבבוסטון הכל הולך טוב? כשקווין יוקיליס דופק הומר בתוך הפארק, וקורט שילינג מטיל עשרה גרזנים בשבעה אינינגים של עבודה. הרד סוקס ממשיכים להוביל בבטחה את בית המזרח, הומר גם למני רמירז, הפסד לקליף לי ושמירה לג'ונתן פפלבון. טרוט ניקסון, שראה את גריידי סיזמור שוגה באיסוף הכדור שהוביל להומר של יוקיליס, אמר: "הוא חבט אותו לפינה. בעבר ראיתי פה את ג'וני דיימון כמעט מאבד את ההכרה כשניסה לאסוף את זה. זה מקום קשה". ניקסון, עד לעונה שעברה בבוסטון, התקבל בתשואות על ידי אוהדי הרד סוקס.


טמפה ביי - דטרויט 5:6

מי שלא ניצלה את ההפסד של קליבלנד היא דטרויט, ומי שכן ניצלה את ההפסד של היאנקיז היא טמפה ביי, שנמלטה מהמקום האחרון במזרח. זה קרה לאחר שטוד ג'ונס מילא את הבסיסים, ומולו עמד אלייז'ה דיוקס. אלישע דוכס חבט לסינגל שהכניס שתי ריצות הביתה, הפך פיגור 5:4 והעניק ניצחון לגארי גלובר. קרייג מונרו וגארי שפילד עם הומרים לדטרויט.


קנזס סיטי - בולטימור 9:1

גם האוריולס מתחילים לחשוב, ככה לפעמים, על מאבק על מקום בויילד קארד. סטיב טראקסל הותיק הדגים איך זה להגיש משחק מלא בלי סטרייקאאוט, רמון הרננדז חבט לגראנד סלאם, כשסקוט אלרטון רושם את ההפסד.


לוס אנג'לס איינג'לס - סיאטל 12:5

הלו, הלו, לא כל יום יאנקיז. המלאכים פגשו את סיאטל הלוהטת, וכשהמארינרס פוגשים את האיינג'לס בקליפורניה, זה בדרך כלל נגמר בניצחון שלהם (לפעמים גם בסוויפ. בסוויפ! לסיאטל!). אדריאן בלטרה החם רצח ירה לשני הומרים, על ברטולו קולון הזוועה אימה. גם חוזה לופז חבט לאחד על השמן. מיגל באטיסטה לא הבריק אבל זכה בניצחון.


מינסוטה - שיקגו וייט סוקס 4:10

יוהאן סנטנה לא היה במיטבו וכבר פיגר 4:3 באינינג השישי, אבל אז הגיעו חמש ריצות של הטווינס שסגרו עניין. יום טוב של שלוש חבטות לטוריי האנטר ולניק פונטו חיפה על החולשה היחסית של סנטנה, שחילק הומרים לפול קונרקו וללואיס טררו. אבל כשאנחנו אומרים "יחסית", אנחנו מתכוונים לזה, כי האיש הגיש שמונה אינינגים וטיגן שבעה חובטים.


אוקלנד - טקסס 3:5

6.2 אינינגים של אחת מהפתעות העונה, צ'אד גאודין, הספיקו לו לניצחון, כשמהצד השני מנוטרל רובינסון טחדה שיוצא אחרי שלושה אינינגים. טראוויס באק ואריק שאבז חבטו להומרים. באוקלנד. אלן אמברי עם השמירה.

NL: קולורדו עולה על הגל

קולורדו - סט. לואיס 2:6

הרוקיז וג'ף פרנסיס חמים. קולורדו קצרה ניצחון שישי ברציפות, תחת הכפפה של המגיש, שזרק היטב 7.2 אינינגים וטיגן שלושה חובטים. מאט הולידיי ובראדלי הופ עזרו לו מצד המחבט עם הומראן, כשהקרדינלס, למרות הומר של סו טאגוצ'י, ממשיכים להיראות זוועה. 6.1 אינינגים לקיפ וולס, עם הפסד תשיעי העונה.


סינסינטי - פיטסבורג 0:4

הופעה מעולה של קייל לוהש, עם תשעה אינינגים מלאים ושתי הכשות, עזרה לרדס להכניע את איאן סנל והפייראטס הבינוניים. סנל דווקא היה טוב עם שבעה ושישה, כשהוא נכנע להומר של דייויד רוס.


מילווקי - אטלנטה 2:1

הברוורס נראים כמו ישבן מזיע בתחנת אוטובוס באמצע אוגוסט, אבל כל הבית שלהם נראה כמו השירותים הציבוריים בתחנה המרכזית הישנה בתל אביב, אז מה להם כי ילינו? צ'אק ג'יימס השליך שמונה חובטים בשישה אינינגים של עבודה, אנדרו ג'ונס חבט להומר מספר 350 בקריירה ובוב וויקמן רשם שמירה שמינית העונה. הומר מספר 16 לפרינס פילדר, הפסד לכריס קפואנו, שדווקא יצא מהפאנק שלו עם שבעה ושישה.


פילדלפיה - אריזונה 5:4

שמונה אינינגים וחמש קטילות של דאג דייויס עזרו לדיאמונדבקס, שרושמים רצף של חמישה נצחונות למרות אינינג תשיעי איום, שכמעט החזיר את הפיליז למשחק. האורחים רשמו שלוש ריצות בתחתית האינינג, עד שברנדון ליון סגר את הדלת. הומר לקונור ג'קסון, כשריאן הווארד המתעורר רושם הומר תשיעי העונה וגרג דובס חובט גם הוא רחוק בפילי. שמונה ותשעה מצוינים לפרדי גארסיה, אבל שלוש ריצות חובה גרמו לו להפסד.


שיקגו קאבס - פלורידה 5:3

איזו מין קבוצה צריכה להיות שיקגו אם היא מרשה לביונג היונג קים להגיש עליה שישה אינינגים בלי ריצת חובה אחת? רג'י אברקרומבי חבט להומר וקווין גרג שמר היטב, והמארלינס ניצחו את שון מרשל, הקאבי היחיד שאפשר לחבב עדיין, שהגיש 6.1 אינינגים מוצלחים ולא אשם באימפוטנציה של חבריו.

טבלאות

AL:

מזרח

1. בוסטון רד סוקס 15:35
2. בולטימור אוריולס 27:24
3. טורונטו בלו ג'ייז 27:23
4. ניו יורק יאנקיז 28:21
5. טמפה ביי דוויל רייז 28:21


מרכז:

1. קליבלנד אינדיאנס 18:31
2. דטרויט טייגרס 21:29
3. שיקגו וייט סוקס 22:24
4. מינסוטה טווינס 25:25
5. קנזס סיטי רויאלס 33:19


מערב:

1. לוס אנג'לס איינג'לס 21:31
2. סיאטל מארינרס 22:25
3. אוקלנד אתלטיקס 25:25
4. טקסס ריינג'רס 33:18


NL:

מזרח:

1. ניו יורק מטס 17:32
2. אטלנטה ברייבס 22:29
3. פילדלפיה פיליז 25:26
4. פלורידה מארלינס 27:24
5. וושינגטון נשיונאלס 30:21


מרכז:

1. מילווקי ברוורס 23:28
2. שיקגו קאבס 27:22
3. פיטסבורג פייראטס 28:22
4. יוסטון אסטרוס 29:21
5. סט. לואיס קרדינלס 28:20
6. סינסינטי רדס 33:19


מערב:

1. סן דייגו פאדרס 21:29
2. לוס אנג'לס דודג'רס 21:29
3. אריזונה דיאמונדבקס 23:30
4. סן פרנסיסקו ג'איינטס 25:24
5. קולורדו רוקיז 27:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully