וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מתעסק עם ג'נארו?

29.5.2007 / 14:30

גאטוסו מתעצבן מהתבכיינות אינטר, על ההקנטות שספגה מאוהדי מילאן: "שלא ילמדו אותנו איך להתנהג". בוטלה העברת פיגו לסעודיה

אחרי גמר ליגת האלופות חגגו שחקני מילאן את זכייתם בתואר היוקרתי וחלק מהם אף לקחו את ההילולה צעד אחד קדימה ומאסימו אמברוסיני למשל, חגג עם שלטים שהעליבו את אינטר. בצד הנראזורי של מילאנו נעלבו ותקפו את אמברוסיני, אלא שעכשיו ג'נארו גאטוסו נחלץ לעזרתו ותוקף את אינטר ובעיקר את מרקו מטראצי.

"אני לא יכול לשמוע יותר את הבכיינות הזו יותר", אמר הקשר הקשוח, "כבר אמרנו שאנחנו מצטערים ושפעלנו בצורה שגויה. אינטר לא יכולים ללמד אותנו איך להתנהג. מוראטי שוכח מה השחקנים שלו עשו בוולנסיה". גאטוסו זעם בעיקר על מרקו מטראצי: "על מה הוא מדבר כשהוא אומר 'אנחנו לא נשכח להם את זה'? מה זה האיומים האלו? מה הוא רוצה, שנצא לרחוב ונצעק שטעינו? אנחנו תמיד נזהרים בהתנהגותינו, גם עבור אוהדינו. מה עוד עלינו לעשות? באיטליה סולחים על דברים גרועים מאלה, האם אלך אחורה עד גרמניה?"

גאטוסו לא שוכח להזכיר לאינטר את הההקנטות שקבוצתו ספגה מהיריבה המרה. "אנחנו סיימנו עכשיו עונה שבה שמענו כל העת 'אליפות של הטהורים והנקיים'. עבורי כשחקן זה קשה, כי כשאני משחק אני לעולם לא מסתכל על טובות של אחרים".

פיגו נגד הסעודים

ואם כבר הזכרנו את הנראזורי, אז אוהדי הקבוצה צפויים לראות את לואיס פיגו מלהטט באגף גם בעונה הבאה, מאחר ועיסקת העברתו לשורות קבוצת אל-איתיחאד הסעודית, בוטלה. "אל-איתיחאד לא עמדה בסיכום מה-4 בינואר", אמרה הצהרתו הרשמית של הפורטוגלי, "ותוגש תביעה כספית עקב הפרתו החד צדדית". פיגו, שיהפוך ביוני לשחקן חופשי, מחוזר נמרצות על ידי מאסימו מוראטי וגדולים הסיכויים שישאר בשורות אלופת איטליה לעונה נוספת.

ליפי ישאיר את בופון?

שוער יובנטוס, ג'יאנלואיג'י בופון, טוען כי הגעתו האפשרית של מרצ'לו ליפי ליובה גורם לו לשקול ברצינות יותר על הישארות בקבוצה. "אם ליפי יגיע, זה יגביר את הסיכויים שאשאר ביובנטוס", אמר בופון, "אבל ההישארות שלי לא תלויה רק באיש אחד. אם אשאר זה יהיה רק בגלל שתחזור לי התשוקה להילחם עבור יובה".

* קלאודיו ראניירי יחליט עד סוף השבוע הקרוב אם הוא ישאר בפארמה, או יעזוב לפרמיירליג. ראניירי הצטרף לפארמה בפברואר, ובאנגליה רוחשות השמועות כי יאמן במנצ'סטר סיטי. "אקח פסק זמן בן שלושה ימים, אדבר עם פארמה, ויחד נחליט בצורה מיושבת לגבי העתיד", אמר מאמנה לשעבר של צ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully