וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקסנבוים ממשיך עוד עונה בהרצליה

רומן רוזנבלט

30.5.2007 / 11:12

הקשר, שהיווה בורג מרכזי בקבוצה נשאר בשרון: "מקווה שגם בשנה הבאה נשיג תואר כלשהו". הפועל כפ"ס מעוניינת בקמנאן

אוהדיה של מכבי הרצליה שיחררו הבוקר (רביעי) הרבה לחץ. קשר הקבוצה עומר בוקסנבוים, שהיווה בורג מרכזי בהישרדותה של הרצליה בליגת העל וזכייתה בגביע הטוטו, סיכם לעונה נוספת בקבוצתו של פרדי דוד. לבוקסנבוים, שכבש העונה 12 שערים במדי הרצליה, זו תהיה שנה שנייה מועדון. בוקסנבוים: "הייתי חתום לעוד עונה בקבוצה, ואני שמח שאני ממשיך בה. היתה לנו עונה מאוד מתוקה, בעיקר בגלל הסיום שלה, ואני מקווה שבשנה הבאה נשחק גם כדורגל שמח. נשתדל שלא להגיע למאבקי התחתית ובכל מקרה נקווה שגם בשנה הבאה נוכל להשיג תואר כלשהו".

אמש (שלישי) הגיע לארץ סוכנו הצרפתי של חלוץ מכבי הרצליה בעונה האחרונה, יאניק קמאנן, כדי לשבת ולסכם עם אחת מהקבוצות המעוניינות בו לעונה הבאה, הפועל כפר סבא ומכבי הרצליה. כרגע קמאנן נוטה לכיוונה של הפועל כפר סבא, מכיוון שלטענתו ולטענת סוכנו, זו הגישה לו הצעה כספית גבוהה בהרבה מזו שהגישה לו הרצליה.

אגב, בימים האחרונים שמו של הלוץ הוזכר כמועמד לחזק את קבוצת מכבי נתניה, אולם לאחר בדיקת עלויות הוסרה מועמדותו.

בהרצליה לא יעשו מהלך נגדי אלא ימתינו עד שכפר סבא תפקיד את חוזהו של קמאנו בבקרה התקציבית, אז יבחנו אם אכן ההצעה יותר גדולה ואם הם יכולים להשוות אותה. במידה שאכן יוכלו, ישחק קמאנן בהרצליה מאחר והוא חתום על זכרון דברים עם הקבוצה, לפיו להרצליה זכות להשוות כל הצעה בארץ.

עדכון ראשון: 13:31, 29/05/07
עדכון אחרון: 11:58, 30/05/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully