וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רודף את מכבי ת"א?

לי בוץ

29.5.2007 / 13:24

בקבוצה זועמים על ההתאחדות שעשויה לשלול את הרשיון שלה לשחק באופ"א: "לא ייתכן שמוצאים תקלות רק אצלנו". האוהדים רוצים לתבוע את אילוז

בקרית שלום לא אוהבים בזמן האחרון את ההתאחדות על כל שלוחותיה, ומנהלים מערכת יחסים טעונה עם העומדים בראשה. מכבי ת"א תתייצב ביום ראשון הקרוב בפני הועדה לרישוי מועדונים של ההתאחדות לכדורגל, זאת על מנת לנסות ולשכנע את הועדה לאשר להם להשתתף בגביע אופ"א בעונה הבאה.

כזכור, אתמול (שני) שלח יו"ר הבקרה התקציבית, יאיר רבינוביץ', מכתב לועדה המדוברת כמו לגם למכבי ת"א, לפיו הקבוצה אינה עומדת בתקן הפיננסי של הענקת רישיון לשחק במסגרת גביע אופ"א. לטענת רבינוביץ', החוב של מכבי ת"א לקפטן הקבוצה אבי נמני על סך 1.3 מיליון שקלים, מונה מההתאחדות להעניק אישור בקטגוריה הפיננסית, מאחר ועל פי חוקי אופ"א מועדון צריך לפרוע את כל חובותיו טרם מועד הענקת הרשיון.

בהתאחדות ובבקרה התקציבית ביקשו להדגיש כי העובדה שהרשיון לשחק באירופה עשוי להישלל ממכבי נובעת מטעמי עבירה על תקנון אופ"א בלבד, ולא ממניעים אישיים כאלו ואחרים או מתוך מטרה לפגוע בלוני הרציקוביץ' ובקבוצתו. במכבי לא רואים את העניין בעין יפה, וטוענים לקיפוח חוזר ונשנה.

"לא ייתכן שאת כל התקלות מוציאים רק אצל מכבי", אמר היום גורם במועדון. "עם זאת, אנחנו אופטימיים ויודעים כי נקבל את האישור בסופו של דבר". גם אתמול נשמע הבעלים לוני הרציקוביץ' בטוח בחפותו, כשהוציא תגובה רשמית לעניין: "ברצוננו להבהיר כי מכבי ת"א פועלת לפי הכוונת משרד רואי החשבון 'ארנסט & יאנג'. להתחייבות לאבי נמני ניתן גילוי במאזן. דחיית התשלום עד הלום נעשתה בהסכמה ולפיכך מכבי ת"א עומדת בקריטריון הפיננסי של מוסדות אופ"א".

בינתיים מה שמעסיק את אוהדי מכבי ת"א זה אירועי הדרבי התל אביבי האחרון. לצד נסיונות של אוהדים לארגן סולחה בין האוהד שפרץ אל כר הדשא, יקיר אילוז, לבין מגן הקבוצה, קובי מוסא, שבעט בו בברוטאליות, ישנה התארגנות של מספר אוהדים המעוניינים להגיש תביעה אזרחית כנגד אילוז.

ההתארגנות, שהחלה כרעיון שעלה באחד הפורומים של האוהדים, נובעת מהעובדה שאילוז השליך רימון עשן אדום לעבר שער 11 המאוכלס באוהדים צהובים, וזאת לטענת האוהדים במטרה לפגוע בהם. "זה ברור שהוא זרק את הרימון במטרה לפגוע", אמר אחד האוהדים לוואלה! ספורט. "מה גם שזה יכול היה בקלות להיות רימון הלם ואז זה באמת היה נגמר באסון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully