וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבישי ז'אנו יורד לליגה א'

רומן רוזנבלט

30.5.2007 / 8:30

המגן הוותיק נפרד מנתניה וישחק בעירוני טבריה. סבסטיאן רוזנטל סיכם לעונה בקבוצתו של עטר, ואמר: "הכל נסגר במהירות"

סיומה של תקופה בקופסה. מכבי נתניה נפרדה היום (רביעי) משחקנה אבישי ז'אנו, שחתם הבוקר בעירוני טבריה מליגה א'. ז'אנו בן ה-37, ששימש שנים רבות כשחקן נבחרת ישראל, יתופקד כשחקן מן השורה במועדון הצפוני. ז'אנו, שגדל במכבי נתניה, שיחק 6 שנים מהקריירה שלו בקופסה, ואף ירד עם המועדון לליגת הלאומית בעונת 1994/95. את מרבית הקריירה שלו בליגת העל עשה ז'אנו בקריית אליעזר כשחקנה של מכבי חיפה (9 עונות), במהלכן אף שיחק עם הירוקים בשלב הבתים של ליגת האלופות (2002/03).

אמש (שלישי) סיכם חלוצה של מכבי פ"ת בעונה האחרונה, סבסטיאן רוזנטל, לעונה אחת במכבי נתניה. רוזנטל, לו רזומה עשיר וששיחק בין היתר בריינג'רס הסקוטית, לא תופס מקום של זר וראובן עטר, שמעוניין לחזק את החלק הקדמי של הקבוצה ולהרחיב את הסגל לקראת ההופעות הן בליגה והן באירופה.

במכבי פ"ת הוא לא הצליח למצוא מקום בהרכב וגם סבל מכושר לקוי ולאחר מכן מפציעות. למרות זאת, החלוץ, שיכול לשחק גם כקשר מתחת לחלוץ, מקווה לשחזר את היכולת שהביאה אותו להקרא "היהודי הטוב בעולם" לפני כמה שנים, כעת בגיל 30.

רוזנטל אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "סגרנו הכל במהירות ובקלות ואני שמח מאוד ומחכה לעונה הקרובה. מבחינתי זה כבוד גדול להיות חלק מהמועדון הזה שסיים העונה במקום השני והגיע לגביע אופ"א. זו פריבילגיה גדולה בשבילי לשחק במכבי נתניה ואני מצפה לעתיד עם המועדון". המאמן ראובן עטר התייחס לצירופו של החלוץ: "אני מאוד שמח על החתמתו של רוזנטל בקבוצה. השחקן מיועד לסגל הרחב שלנו". עטר טס הבוקר לארגנטינה, שם ישהה כשבוע ויחפש מועמדים לחיזוק קבוצתו בשתי הליגות הראשונות, ככל הנראה למשבצת הקשר האחורי ועושה המשחק.

מאמן הכושר של נתניה, אורי הראל, סיכם את תנאיו במועדון לעונה הקרובה. הסיכום מותנה באישור ההתאחדות לכדורגל והמאמן הלאומי דרור קשטן.

במהלך היום יתקיימו פגישות הנהלה נוספות בהן צפויות להתקבל החלטות נוספות לגבי חיזוק לעונה הקרובה. בין היתר צפויה פגישה בין עורך דינו של ישראל זביטי לבין ההנהלה כדי לסכם את תנאי עזיבתו. המגן אורי אוזן ישוחח הערב עם נציגי ההנהלה כדי לסגור את נושא הבונוסים לשחקני הקבוצה.

בישיבת ההנהלה והצוות המקצועי התקבלו מספר החלטות בנוגע לעונה הבאה. נקבע כי מחנה האימונים יתקיים בסביבות ה-20 ביולי ויימשך 10 ימים, וכי שחקנים כמו ריף מסיקה ואלמוג כהן, שסיימו את גיל הנוער יקבלו הזדמנות להתחרות על מקום בהרכב. מחר (שלישי) ייצא המאמן לארגנטינה כדי לבחון זרים.

עדכון ראשון: 13:10, 29/05/07
עדכון אחרון: 08:30, 30/05/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully