וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מעולה שהשליטה בידינו"

29.5.2007 / 13:04

דאנקן שמח על ה-1:3 מול יוטה, שאוהדיה התפרעו. סלואן עצבני: "לא רוצה לדבר על הטכניות, זה יגרום לי צרות". יוז בספק מול הפיסטונס

עם יתרון 1:3 וניצחון 79:91 על יוטה בסדרת גמר המערב, סן אנטוניו ספרס קרובה מתמיד לחזור למעמד גמר ה-NBA. "אני גאה במה שעשינו ברבע הרביעי", אמר מנו ג'ינובילי (22 נקודות) על ביצועי הספרס ברבע האחרון. טוב, אולי סן אנטוניו ניצחה והנחילה הפסד פלייאוף ראשון ליוטה בסולט לייק סיטי, אבל מבחינת כדורסל, לא נראה שמישהו יחשיב את הרבע הזה לאחד הגדולים שהיו.

הג'אז ספגו ארבע עבירות טכניות בזמנים הקריטיים, מאמנם ג'רי סלואן הורחק והקהל, שראה את קבוצתו מפסידה לראשונה בבית אחרי שמונה ניצחונות רצופים, החל לזרוק דברים למגרש. ברבע הרביעי, בו הספרס קלעו את הנקודות בעיקר מהקו (19 מ-25 בדרך ל-28 נקודות ברבע). המורמונים לא היו בדיוק עדינים. 4 דקות לסיום נזרק מטבע לכיוונו של שחקן הספרס ברוס בואן. בזמן הראיונות בסיום הושלכו כוסות פלסטיק, בקבוקי פלסטיק ריקים ומגבות על שחקני הספרס, והמאמן פופוביץ' אסף את שחקניו, ויחד הם נמלטו לחדר ההלבשה, משל היו שחקני מכבי ת"א אחרי ניצחון על אריס סלוניקי ביוון.

"אני בטוח שלא הרבה אנשים נותנים לנו סיכוי בסדרה הזו", אמר קרלוס בוזר, שקלע 18 נקודות והוריד 9 ריבאונדים למפסידים, "אבל יש לנו הרגשה טובה כי שיחקנו נגדם כבר ארבעה משחקים". דרון וויליאמס, שהפציץ 27 נקודות ומסר 10 אסיסטים לזכות יוטה היה מנומס בסיום: "הרגשנו שכמה שריקות היו מעוררות מחלוקת, אבל בסוף הם ניצחו. הם עשו מהלכים, שמרו על הריכוז ולכן גם זכו". ומה אומר סלואן? הוא בעיקר מנסה שלמור על שקט נפשי. "אני לא רוצה לדבר על העבירות הטכניות, כי זה רק יגרום לי ליותר צרות".

"הסדרה הזו היתה יכולה להיות צמודה", אומר טים דאנקן אחרי הרבע רווי קליעות העונשין, "וזה מעולה שהשליטה בידינו".

יוז בספק למשחק 4 מול הפיסטונס

יממה לפני משחק מספר 4 מול דטרויט פיסטונס, ספק רב עוטף את השתתפותו של שחקן קליבלנד קאבאלירס, לארי יוז, במשחק החשוב. יוז נפצע בניצחון של הקאבס במשחק מספר 3 (82:88) וסובל מקרע ברצועה. ברבע הרביעי של משחק 3 הוא יישב על הספסל, ואמש (שני) אמר לקראת המשחק מחר: "אני בספק גדול. הכאבים חזקים וקשה לי לדרוך על רגל שמאל".

בשנה שעברה יוז החמיץ את משחק 4 בסדרת חצי הגמר מול דטרויט בשל מות אחיו, אבל הוא לא שוקע לכל מיני אמונות תפלות בעניין, וגם לא מאבד תקווה. "אני מאמין שאפשר לנצח את הסדרה הזו, ואני בהחלט רוצה להיות חלק ממנה". בדיקת ה-MRI הבהירה שיוז לא יזדקק לניתוח, אבל טרם ידוע בוודאות מתי יוכל לחזור לפרקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully