וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון חתם בהפועל ת"א

לי בוץ

29.5.2007 / 12:40

מאמנה לשעבר של מכבי פ"ת יאמן בבלומפילד ב-3 השנים הקרובות: "שאפתי להגיע למועדון כמו הפועל". האוהד שפרץ למגרש הוחזר למעצר

זה היה צפוי והקולות בוולפסון לא השאירו כמעט מקום לספק, אבל היום (שלישי) זה הפך לרשמי: גיא לוזון יאמן בשלוש השנים הקרובות את הפועל ת"א. מי שצפוי להחליפו במכבי פ"ת הוא מאמן האלופה יוסי מזרחי.

בוולפסון יצאו בהודעה רשמית: "הנהלת הפועל ת"א שמחה להודיע על החתמתו של המאמן גיא לוזון ל-3 השנים הקרובות". המאמן יוצג במסיבת עיתונאים לקראת אימוני טרום העונה, שיחלו ב-1 ביולי.

לוזון, שהחל את קריירת האימון שלו בשנת 1995 כמאמן קבוצת הנוער של מכבי פ"ת, קודם למשרת המאמן הראשי של הקבוצה מאם המושבות כמחליפו של אלי אוחנה, לאחר המחזור ה-7 של עונת 2001/2002. בעונת 2003/2004 סיימה מכבי פ"ת במקום השלישי בליגה וזכתה בגביע הטוטו, כשבעונה לאחר מכן סיים לוזון עם קבוצתו במקום השני בליגה והשתתף עמה בשלב הבתים הראשון של גביע אופ"א.

"אני מאוד שמח להגיע להפועל ת"א", אמר המאמן הטרי לוואלה! ספורט, "תמיד שאפתי להגיע למועדון גדול כמו הפועל ת"א. אני שמח על החתימה ואעשה הכל כדי שיהיו לנו שנים פוריות יחד ושנצליח".

בתוך כך, כבר היום יחלו ההכנות לעונה הבאה, כשהראשון מבין השחקנים שמסיימים חוזה במועדון וצפוי לקבל הצעה להארכת חוזהו הוא ברוך דגו. דגו זוכה להערכה רבה אצל לוזון, אך ייתכן כי על מנת להישאר בהפועל ת"א ייאלץ השחקן לקצץ בשכרו. כמו כן, גם ואליד באדיר, אליניב ברדה, טל חן ויגאל אנטבי, שמסיימים חוזה, צפויים להמשיך בוולפסון גם בעונה הבאה. כשלעומתם, חמישה זרים אדומים (חאבייר פאאס, איבזיטו אוגבונה, וולינגטון אוליביירה, לוסיאנו דה ברונו ומנואל ניירה) כבר סיימו את דרכם בקבוצה.

הזר היחיד ממנו מנסה הקבוצה להשתחרר ללא הצלחה הוא החלוץ איבן יוליץ'. כזכור, הפועל החליטה כי אינה מעוניינת בשירותיו של השחקן כבר בתחילת העונה, והקפיאה אותו בחודש ינואר לאחר שלא מצאה קבוצה שתשאילו. עם זאת, לאחר הפציעה של ניירה הוחזר יוליץ' לסגל וכמעט ולא ראה דקות משחק. כעת, מעוניינים בקבוצה לחתוך את השחקן, אך הוא אינו ממהר לוותר על החוזה השמן עליו הוא חתום גם לעונה הבאה.

השם הראשון שצפוי לוזון להביא איתו למועדון הוא של חלוץ מכבי פ"ת, עומר גולן. הפועל כבר גיששה אצל השחקן במהלך העונה ומו"מ רשמי צפוי להפתח בקרוב. עם זאת, העניין הבוער שעל הפרק הוא עתידו של הקפטן יוסי אבוקסיס, שדחה את הפגישה מול ההנהלה להיום. במהלך הפגישה צפוי הקפטן להודיע האם הוא ממשיך עונה נוספת כשחקן פעיל, או שמא מצטרף לצוות המקצועי של המועדון.

מצידו של אבוקסיס, המצב די ברור והוא מעוניין להמשיך עונה נוספת כקפטן הקבוצה, אך נראה כי לוזון מעדיף לראות אותו משתלב בצוות המקצועי. ההחלטה הסופית, כאמור, צפויה להתקבל במהלך היום. "לגבי שחקן כזה או אחר, אני אשב יחד עם ההנהלה ונחליט", הגיב לוזון על העניין. "בשום פנים ואופן לא אעביר מסרים דרך התקשורת".

אילוז חזר למעצר, האוהדים מנסים לארגן סולחה עם מוסא

אוהד הפועל ת"א, יקיר אילוז, שפרץ למגרש במהלך הדרבי התל אביבי, הוחזר הבוקר (שלישי) למעצר עד ליום חמישי בשעות הצהריים. זאת לאחר שאתמול שיחרר השופט דן מור את הצעיר בטענה כי "אין עילה להארכת מעצר". עם זאת, לאחר ערר שהגישה המשטרה, הגיע היום אילוז פעם נוספת אל בית המשפט, והפעם השופט המחוזי, צפי גורפינקל, החליט להיות נוקשה וכאמור האריך את מעצרו.

פרט לאילוז, הוארך היום מעצרם של שני אוהדים נוספים שנתפסו עם אמל"ח בדרבי, בעוד שאוהדת הפועל, שנתפסה עם רימון עשן אדום ביציע אוהדי מכבי ת"א, שוחררה לביתה בשל בעיות רפואיות.

בינתיים, מנסים אוהדים ממכבי והפועל ת"א לארגן סולחה בין אילוז לקובי מוסא, שפגע בו בברוטאליות. מסתבר שקרובי משפחתו של אילוז חברים קרובים של אוהדי מכבי ת"א, ושני הצדדים מנסים לפייס בין האוהד לשחקן. עם זאת, גם במידה והסולחה תצא לפועל, אילוז לא מתכוון לוותר לקובי מוסא וצפוי להגיש נגדו תביעה אזרחית, כמו גם הפועל ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully