וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנהיים דאגה להתקרב קצת יותר

29.5.2007 / 9:51

שער של טראוויס מואן פחות משלוש דקות לסיום העניק לדאקס ניצחון 2:3 על הסנאטורס ויתרון 0:1 בסדרת הגמר של ה-NHL

אנהיים - אוטאווה 2:3 (0:1 לאנהיים בסדרה)

טראוויס מואן הוא לא השחקן הכי בולט של הדאקס, ממש לא. אבל הלילה (בין שני לשלישי) הוא היה הכי גבר גבר שלהם. מואן ירה את הדיסקית עמוק לרשת של ריי אמרי 2:51 דקות לסיום, והעניק לאנהיים ניצחון על אוטאווה סנאטורס במשחק הפתיחה של סדרת הגמר ב-NHL.

וכמו בכל סדרת הפלייאוף, גם כאן היה האלמנט הכי חשוב במשחק. "היה לי הרבה מזל שהפאק קפץ לפניי בצורה כזו", אמר מואן, "תפסתי אותו בדרך למטה והבקעתי. זה היה מהלך ענק. אני חושב שכל אחד חולם להבקיע שער ניצחון בסדרת הגמר. זה חלום שהתגשם".

הדאקס נחלצו משני פיגורים והפכו לניצחון. מייק פישר הבקיע בפאוור פליי 1:38 דקות מהפתיחה, אנדי מקדונלד השווה. ווייד רדן החזיר את אוטאווה ליתרון עם השער היחיד בשליש השני, ובשלישי בא שער של ריאן גצלאף, אחד הבולטים של הדאקס בכל הפלייאוף, וכאמור יריית הניצחון של מואן.

לסנאטורס היה זה ביקור ראשון בגמר גביע סטנלי מאז שהקבוצה הוקמה מחדש ב-1992. "אני חושב שפתחנו מצוין והיינו טובים מאוד במשך עשר דקות", אמר דני היטלי. "אין לנו תירוצים, שיחקנו מעבר לכל יכולת שלנו". ריי אמרי, שהצטיין לכל אורך הפלייאוף, נראה חלוד משהו, למרות 29 עצירות. "זה לא קל לשחק אחרי כל כך הרבה ימי מנוחה, צריך לעשות את השינויים ולא עשינו אותם", אמר ג'ייסון ספזה.

המשחק הבא יתקיים בלילה שבין רביעי לחמישי, גם הוא באנהיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully