וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרטצקי: "הפניה של הפועל חיפה נגעה ללבי"

29.5.2007 / 7:11

אתר "הר הגעש באדום" מדווח שקפטן מכבי הרצליה בדרך לקבוצת נעוריו. גם קובי שאלו חוזר: "אעשה הכל כדי שנחזור לליגת העל"

אייל טרטצקי בדרך חזרה להפועל חיפה. קפטן מכבי הרצליה, שגדל בקרית חיים ובמהלך העונה האחרונה ירד לספסל, עומד לשוב לקבוצה ואף אישר בראיון לאתר "הוולקנו האדום": "המועדון יצר עמי קשר וביקש שאחזור להפועל חיפה, כדי להנהיג ולהוביל אותו לליגת העל. זה עשה לי טוב על הלב והחלטתי להיענות לבקשה".

טרטצקי, שעלה לבוגרים בתקופתו של המאמן אלי גוטמן וזכה עם הפועל חיפה באליפות המדינה ההסטורית, שב אליה לאחר שתי עונות, ושיחק שוב בהדרכתו של גוטמן בליגה הלאומית. בשנים האחרונות שיחק בתפקידי הגנה וקישור באגף השמאלי, ושימש כקפטן מכבי הרצליה. בן היתר רשם בשורותיה עליה לליגת העל, זכיה בגביע הטוטו ועליה לגמר גביע המדינה.

"יש לי הרבה זכרוונות טובים", סיכם טרטצקי, "גדלתי במועדון ברגע הכי גדול שלו. יש כאן קהל שלא נופל מהרבה קבוצות בליגת העל, קהל איכותי וגדול אשר יכול להוות גורם חשוב ומהותי ברגע שהקבוצה תרוץ בצמרת".

שחקן אחר שישוב לקבוצה באדום הוא השוער קובי שאלו: "הפועל חיפה הוא מועדון שמאד נגע ללבי, ואני חושב שהוא ראוי לשחק רק בליגת העל. אעשה כל שביכולתי להחזיר את המועדון למקומו הראוי, אם לא השנה אז בשנים הבאות. אני שואף להישאר בהפועל חיפה עד לסיום הקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully