וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספרס רחוקים משחק אחד מהגמר

29.5.2007 / 7:01

סן אנטוניו עשתה רבע אחרון של משחק עיקש ו-17:28 נגד יוטה וניצחה בדרך הקשה 79:91 כדי לעלות ל-1:3 בסדרת גמר פלייאוף המערב

פאול אחרי פאול, קליעת עונשין אחרי קליעת עונשין, סן אנטוניו ניצחה את משחק 4 בסדרת גמר פלייאוף המערב בדרך הקשה. 79:91 אחרי 48 דקות ו-1:3 בסדרה אחרי ארבעה משחקים.

מאנו ג'ינובילי וטים דאנקן חטפו מכות, אבל עשו מספיק נקודות מהקו כדי לסחוף את הספרס לרבע רביעי של 17:28 ולניצחון בחוץ, שמחזיר אותם לטקסס עם עלייה כמעט בטוחה לגמר.

זה היה המשחק הראשון בין השתיים בסדרה הנוכחית, בה ברבע האחרון עוד לא הייתה מנצחת ברורה. הג'אז ספגו ארבע עבירות טכניות בזמנים הקריטיים, מאמנם ג'רי סלואן הורחק והקהל, שראה את קבוצתו מפסידה לראשונה בבית אחרי שמונה ניצחונות רצופים, החל לזרוק דברים למגרש. משחק ענק של דרון וויליאמס, שקלע 27 נקודות וחילק 10 אסיסטים, עם תוספת כוח של קרלוס בוזר שהפיק 18 נקודות ו-9 ריבאונדים לא הספיקו ליוטה מול רשימה מאוזנת של הספרס. גם 9 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 חסימות של קירילנקו לא סייעו.

מאנו ג'ינובילי הוליך את הטקסנים עם 22 נקודות, מהן 12 מהקו וטים דאנקן קלע 19 והוריד 9 ריבאונדים. טוני פארקר סייע לשניים עם 17 נקודות, מייקל פינלי קלע 13 ופבריציו אוברטו תרם גוף מתחת לסל, קלע 11 נקודות וגם הוריד 11 ריבאונדים.

יוטה כנראה תסיים את העונה בקרוב. אחרי ניצחון אדיר ב-26 הפרש במשחק השלישי, הג'אז היו משוכנעים שהם יכולים לקחת את הסדרה הזו, אבל ההפסד הזה בתוספת לעובדה שהמשחק הבא ייערך בסן אנטוניו, שם יוטה לא ניצחה כבר 18 משחקים ברציפות, מראים שכנראה יש עולה לגמר מהמערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully