וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין חתם בטוטנהאם לחמש שנים נוספות

28.5.2007 / 22:17

החלוץ האירי ישחק במדי התרנגולים עד 2012. דרבי קאונטי ניצחה את ווסט ברומיץ' 0:1 ועלתה לפרמיירליג. גאסקוין עבר ניתוח חירום

בטוטנהאם החליטו להשאיר את הסקורר המצטיין שלהם, רובי קין, בכל מחיר והיום (שני) החתימו אותו על חוזה לחמש שנים נוספות בקבוצה. האירי, שכבש העונה 22 שערים, ישחק במדי התרנגולים עד 2012 ואמור להמשיך לשתף פעולה עם דימיטאר ברבאטוב הבולגרי בחוד.

דרבי קאונטי חגגה הערב (שני) את חזרתה לפרמיירליג, אחרי שניצחה את ווסט ברומיץ' 0:1 בגמר הפלייאוף על העלייה מליגת המשנה לפרמיירליג. דרבי קאונטי, שסיימה שלישית בתום העונה הסדירה, הצטרפה למעשה לסנדרלנד ולבירמינגהאם, שעלו אוטומטית משני המקומות הראשונים בצ'מפיונשיפ.

סטיבן פירסון כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-61, ועשה למעשה את ההבדל במשחק שהתקיים בוומבלי והוגדר באנגליה כמשחק הרווחי ביותר בעולם, מאחר ועלייה לפרמיירליג שווה כ-60 מיליון פאונד.

פול גאסקוין אושפז לניתוח חירום

שחקן העבר האנגלי הגדול פול גאסקוין עבר ניתוח חירום בבטנו, ככל הנראה כתוצאה מבעיות שתיה. הסוכנת של גאזה אישרה לתקשורת הבריטית כי "הוא עבר ניתוח לאחר שהיו לו כאבי בטן קשים ויישאר בבית החולים כמה ימים להתאושות והחלמה". גאסקוין חגג את יום ההולדת ה-40 שלו עם חברים ומשפחה, ושתה כנראה יותר מדי - מה שהוביל להידרדרות בבריאותו.

לגאסקוין יש היסטוריה מפוארת כשחקן, ולא פחות מזה כאלכוהוליסט שעבר תקריות רבות כשהיה שיכור. הוא שיחק 57 פעמים במדי הנבחרת, אך סבל מלא מעט בעיות אישיות מאז שהקריירה שלו דעכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully