וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת”א לא עומדת בתקנון לשחק באופ”א

לי בוץ

28.5.2007 / 20:25

כאילו שלא חסרות להם צרות. חוב של 1.3 מיליון ש”ח לאבי נמני מונע מהקבוצה לקבל אישור לשחק באירופה מהוועדה לרישוי מועדונים

במכבי תל אביב עדיין לא התאוששו מהצרות שהיו בדרבי, ואלו שצפויות להם בעקבות אירועיו ונראה שהערב (שני), נחתה עליהם צרה נוספת מגזרה אחרת לגמרי. מדברים שאמר היום יו”ר הרשות לבקרת תקציבים, יאיר רבינוביץ’, עולה כי נכון לעכשיו הקבוצה לא עומדת בתקן כדי לשחק בעונה הבאה בגביע אופ”א, בגלל אי סדרים כספיים.

כל קבוצה שאמורה לשחק במפעל אירופאי, אמורה להעביר את כל הניירת הכרוכה בכך למוסד בהתאחדות שנקרא הוועדה לרישוי מועדונים. אחת הקטגוריות להשתתפות באירופה היא הקטגוריה הפיננסית, בה קיימים אי סדרים במכבי ת”א בגלל חוב של 1.3 מיליון ש”ח לאבי נמני.

יאיר רבינוביץ’ התייחס היום לעניין ואמר: ”על פי תקנון אופ”א צריך לפרוע לפני מועד הענקת הרישיון את כל החובות לשחקנים ולבעלי התפקידים. בזמנו קיבלנו אישור שהחובות שולמו וזה היה הבסיס בקטגוריה הפיננסית. להפתעתנו, גילינו שיש חוב שלא נפרע לאחד השחקנים, ולפיכך הקבוצה לא עומדת בתקן של הקטגוריה הפיננסית. פנינו לוועדה לרישוי מועדונים בהתאחדות, הסבנו את תשומת ליבם שהקבוצה אינה עומדת בהקטגוריה הנ”ל ןהעברנו מכתב התרעה למכבי. הוועדה תשמע ולאחר מכן תחליט האם לעניק רשיון או לא”.

ממכבי ת"א נמסר בתגובה: "ברצוננו להבהיר כי מכבי ת"א פועלת לפי הכוונת משרד רואי החשבון 'ארנסט & יאנג'. להתחייבות לאבי נמני ניתן גילוי במאזן. דחיית התשלום עד הלום נעשתה בהסכמה ולפיכך מכבי ת"א עומדת בקריטריון הפיננסי של מוסדות אופ"א. אישורים רלונטיים יומצאו בהתאם".

בנושא אחר: דוד מרואני ממערכת "הארץ" מוסיף כי הבלם הסרבי מילאן מרטינוביץ', החתום במכבי לעונה נוספת, המריא בחזרה למולדתו. לפני שטס טרח מרטינוביץ' להזכיר לראשי מכבי שהוא מעוניין בחוזה משודרג לשלוש שנים. "לפני שהגעתי איש לא ידע מי אני. עכשיו אחרי עונה טובה אני רוצה חוזה אחר", אמר אמש מרטינוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully