וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הזמן לנקמה"

שגיא ניר

28.5.2007 / 18:08

המפגש האחרון של בני השרון וירושלים בנוקיה, היה בגמר הגביע, ירושלים ניצחה 85:103. הערב הן נפגשות בחצי גמר הפיינל פור

ברני ארדוב

צילום ועריכה: עמי שומן

אחרי שלושה סיבובי ליגה ארוכים ומייגעים, נפתח מחר (שלישי) טורניר הפיינל פור, שיסיים את העונה בליגת העל בכדורסל. הפועל ירושלים, שעד לפני כמה חודשים היוותה איום רציני על התואר של מכבי תל אביב, נחלשה בסיבוב השלישי, אבל עדיין מאיימת. כדי להגיע לגמר היא תצטרך לעבור קודם כל את בני השרון (18:15, ספורט 1). הפעם הקודמת ששתי הקבוצות נפגשו בהיכל נוקיה הייתה בגמר גביע המדינה העונה וירושלים ניצחה בקלות 85:103. בבני השרון מקווים שהנסיון שצברו השחקנים במעמד הזה, בתוספת יכולת משופרת של לי ניילון, יעזרו להם להגיע לגמר.

ממנהלת הליגה נמסר כי עדיין נותרו כרטיסים לאוהדי כל הקבוצות בשער 1. בנוסף, הוזמנו למשחקים כ-100 ילדים משדרות.

"נציג את הכדורסל של רוב העונה, לא של הסיבוב השלישי"

דן שמיר ושחקניו בהפועל ירושלים זכו להזדמנות פז לפתוח דף חדש, במטרה להציג במאני טיים של העונה את הכדורסל של הסיבובים הראשונים בליגה ולא את זה של היישורת האחרונה. המאמן הצעיר בליגה אמר לקראת עוד אחד מרגעי השיא של הקריירה שלו: בדרך כלל בני השרון מחדשים במשחקים כאלה, אבל הקבוצות האלה כבר הפכו אחת את השניה מכל הכיוונים. העיקר יהיה להשאיר את הכל על הפרקט, כי לא עשינו את זה בזמן האחרון. אין מצב שהשחקנים לא מבינים את זה

הקפטן מאיר טפירו: "אני בטוח שנדע להציג את הכדורסל של רוב העונה ופחות של הסיבוב השלישי. בני השרון זה לא רק לי ניילון, אחרת הם לא היו מגיעים לכאן"

הוראס ג'נקינס, שעדיין שיחק בטורקיה כשחבריו חגגו את הזכייה בגביע בנוקיה:" השחקנים שלהם יכולים ליצור בעיות מאצ'-אפ ובפיינל פור הכל עניין של גרוש ולירה. אנחנו צריכים לתת לעצמינו סיכוי ולהאמין במטרה".

גיא פניני: "במשחקים הצמודים מול בני השרון ניצחנו וזה מראה על האופי שלנו. יהיה משחק יותר קשה, אבל הקהל שלנו ידחוף אותנו. אם לא הייתי מאמין שאנחנו מסוגלים לזכות, לא היה טעם שנופיע"

"מי שמפחד מלחץ, לא צריך להיות פה"

בבני השרון משדרים אווירה רגועה בהרבה. מבחינתם, כמו שארז כץ אמר במסיבת העיתונאים הרשמית, כל דבר מעבר למה שהם עשו העונה ייחשב כבונוס.

המאמן אפי בירנבוים: "כל ההכנות המוקדמות והשליפות, הכל בסוף בידיים של השחקנים. מרגישים אצלם את המתח ואני מקווה שהוא יהיה חיובי"

אקס הפועל ירושלים ארז כץ:"בגביע הם שחטו אותנו, אבל שאר המשחקים היו צמודים בגלל האגרסיביות והאינטנסיביות, שהם הסוד מבחינתנו. שעת המשחק קצת מוזרה ומוקדמת, אבל כל עוד לא יהיו 7,000 ירושלמים, לא צריך להיות לנו תירוץ".

לי ניילון: "ירושלים זו קבוצה שאנחנו מכירים. יש לנו ביטחון בעצמינו, בכדורסל אין לחץ ומי שמפחד מהלחץ לא צריך להיות פה. אם נבוא מרוכזים ואגרסיבים, נצליח".

קוקי בלצ'ר: "המשחק תלוי בי ובניילון גם אם לא נקלע הרבה, כי נצטרך למסור ולהפעיל את החברים. ברור שאנחנו באים כאנדרדוג ויש לנו הרבה מה להוכיח. זה הזמן לנקמה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully