וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה באופני הרים 2010 - בישראל

28.5.2007 / 14:09

סיפוק רב באיגוד האופניים לאור ההודעה הרשמית של איגוד הרכיבה האירופאי, לפיה ישראל תארח בעוד כמה שנים את התחרות היוקרתית

איגוד הרכיבה האירופי, ה-UEC, אישר היום כי אליפות אירופה באופני הרים לשנת 2010 יתקיים בישראל. בהודעה רשמית שהגיעה למשרדי איגוד האופניים בת"א צוין כי ה-UEC קיבל את מועמדות ישראל והתרשמה ממנה וכי ישראל ואיגוד האופניים נבחרו לארח את האליפות היוקרתית.

איגוד האופניים בישראל, אשר הגיש הבקשה לפני מספר חודשים, קיבל בהפתעה ובסיפוק את ההודעה. "מדובר בהישג חשוב ביותר לענף האופניים בישראל והבעת אמון באיגוד האופניים וברמתו המקצועית בעידן בו לא רבים ששים לקיים תחרות בסדר גודל כזה בישראל , עדיין לא הוחלט על מיקום התחרות ואני מצפה כי רשויות רבות ישאפו לארח את התחרות בשטחם", אמר ציין יו"ר האיגוד ד"ר יוני ירום.

אליפות אירופה באופני הרים היא אירוע השיא והתחרות החשובה ביותר באירופה בתחום זה. האליפות נערכת במשך שלושה ימים ברציפות וצפויים להגיע למעלה מ-300 רוכבים מכל רחבי אירופה והעולם וכן עשרות עיתונאים וצופים .

עפרה פרחי, מנכ"ל איגוד האופניים אשר פעלה לקידום מועמדות ישראל ומסיימת את תפקידה בשבוע הבא, ציינה בסיפוק: "זו המתנה היפה ביותר שאני יכולה להשאיר אחרי לענף האופניים בישראל , מדובר בתחרות אופניים בסדר גודל שישראל מעולם לא ארחה. התחרות תתרום לפיתוח תשתיות וקידום ספורטאים שישימו לעצמם למטרה לזכות במדליה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully