וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר תחכה עד ליום רביעי

28.5.2007 / 16:55

הגשם דחה את משחקה של הישראלית בסיבוב הראשון ברולאן גארוס ביומיים נוספים. אובזילר בדרך לניצחון על צינק. ונוס וויליאמס בסיבוב השני

וידיאו: ערוץ 10

שחר פאר קיוותה לפתוח היום (שני) את הופעתה בטורניר הרולאן גארוס, אלא שארובות השמיים לא היטיבו עם המארגנים גם היום וגם הפעם נדחו רוב המשחקים שתוכננו. נכון לעכשיו, משחקה של פאר מול קאיה קאנפי האסטונית הוזז ליום רביעי, כאשר השאיפה של המארגנים היא לסיים מחר את המשחקים שתוכננו ליום ראשון וחלק מאלה שתוכננו ליום השני.

מי שקרובה משחקון אחד בלבד מהעפלה לסיבוב השני היא ציפי אובזילר, שהובילה על מלינדה צינק ההונגריה 3:6, 4:5 לפני הפסקת הגשם. המשך משחקה של אובזילר אמור להתקיים מחר במגרש 9 (משחק שני החל מ-12:00 שעון ישראל). ישראלית נוספת שאמורה לשחק מחר היא אנה סמאשנובה, שתתמודד מול נוריה לגוסטרה ויוס הספרדיה. המשחק יתקיים ב-12:00 (שעון ישראל).

ניקולאי דוידנקו המדורג 4 הספיק להקדים את הגשם שחזר ולנצח בתוך 90 דקות בדיוק 3:6, 1:6, 1:6 את סטפאנו גלבאני האיטלקי, כדי להעפיל לסיבוב השני.

אצל הנשים הספיקו להסתיים כמה משחקים. ונוס וויליאמס פתחה היטב את הטורניר עם ניצחון 4:6, 3:6 על אליז קורנה הצרפתייה ואילו מיכאלה קרייצ’ק גברה 3:6, 3:6 על צרפתיה נוספת, סברין ברמון (31 בטורניר). נה לי הסינית (16 בטורניר) גברה על סנדרה קלוסל הגרמניה 6:7, 0:6. סמנתה סטוסור האוסטרלית לא התקשתה מול ג’מה ג’קסון האמריקנית ודרסה אותה 1:6, 2:6. טטיאנה גרבין האיטלקייה עברה איכשהו את אקיקו מוריגמי היפנית 6:7, 4:6. אשלי הארקלרוד האמריקנית ניצחה את אלכסנדרה ווז’ניאק (קנדה) 2:6, 6:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully