וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהד שפרץ למגרש שוחרר לביתו

לי בוץ

28.5.2007 / 14:53

יקיר אילוז ששוחרר בערבות של 5,000 ש”ח וללא תנאים מגבילים, אמר: ”לא התכוונתי לפגוע באף אחד, אני לא מבין למה קובי מוסא תקף אותי”

יקיר אילוז, אוהד הפועל ת”א שפרץ אל כר הדשא אתמול לקראת סיםו הדרבי התל אביבי והשליך רימון עשן אדם אל עבר שער 11 המאוכלס באוהדי היריבה העירונית, שוחרר הבוקר (שני) לביתו בערבות של 5,000 שקלים. זאת לאחר ששופט בית משפט השלום בת”א, דן מור, קבע כי אין עילה להארכת מעצר.

עורך הדין שלו, שאפיק דרבאשי, הביע פליאה במהלך הדיון על העובדה שקובי מוסא לא נעצר על תקיפה. אילוז אמר: ”בסך הכל רציתי לחגוג, לא התכוונתי לפגוע באף אחד, אני לא מבין למה קובי מוסא תקף אותי”.

המשטרה, שביקשה להאריך את מעצרו בשלושה ימים, הגישה ערעור, לא לפני שניסתה לדחות את משפטו של אילוז לשעות הערב על מנת שיעמוד בפני שופט נוקשה יותר. עם זאת, השופט מור דחה בתוקף את נסיון השוטרים וכאמור, שיחרר את הנער לביתו ללא תנאים מגבילים והדיון בעניינו ייערך מחר.

מי שחשב שהאירועים בסיום הדרבי התל אביבי אמש יהרסו לשחקני הפועל ת”א את השמחה, טעה ובגדול. לאחר שסיימו לחגוג עם האוהדים על גג האוטובוס של הקבוצה, יצאו השחקנים לחגיגות הפרטיות שלהם, כשהיו כאלה שלא ישנו כל הלילה מרוב התרגשות ואנדרנלין.

”זה נצחון ענק, היה תענוג להשפיל את מכבי ושום דבר לא יהרוס את זה”, אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט. ”מה גם שהאוהד שלנו לא נפגע ושוחרר היום וזה עושה את הכל יותר מתוק”.

על העובדה שקפטן מכבי ת”א, אבי נמני, לא יועמד לדין על הפגיעה באריה הרשקוביץ וטל חן, אמר אחד השחקנים: ”זה היה צפוי. הרי גם אם היו מעמידים אותו לדין הוא היה יוצא עם עונש על תנאי וגם זה לא בטוח. מפחדים ממנו בהתאחדות, אבל אם יוסי היה עושה דבר כזה היו דואגים לסיים לו את הקריירה”.

אחר הצהריים יתכנסו השחקנים לאירוע סיום עונה במתחם האימונים בוולפסון, לאחריו יצאו לפגרת הקיץ. ואליד באדיר, שיפתח הערב יחד עם נבחרת ישראל בהכנות למשחקים מול אנדורה ומקדוניה, כמו גם גילי ורמוט, דני בונדר ורמי דואני, שיתכנסו מחר למחנה האימונים האחרון של הנבחרת הצעירה לפני אליפות אירופה, ייצאו לחופשת הקיץ במועד מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully