וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב שטראוס עזב את בית"ר

רומן רוזנבלט

28.5.2007 / 14:27

מנכ"ל הקבוצה הודה לשחקנים על העונה הנפלאה, והודיע להם על עזיבתו. שני שחקנים מגנק הבלגית מועמדים לקבוצה

בארוחה קבוצתית שערכה בית"ר ירושלים במסעדה במגדל דוד אתמול בערב (ראשון) לסיכום העונה קיבל כל שחקן גביע הוקרה, והמנכ"ל יואב שטראוס נפרד מהם באופן אישי. שטראוס הודה לשחקנים על העונה הנפלאה, ועידכן אותם שבעונה הבאה לא יהיה בקבוצה. ככל הנראה הסיבה היא ירידה במעמדו לאחר הגעתו של היו"ר אלי ארזי לקבוצה. בתוך כך נפוצו שמועות על מינוי אפשרי של השוער איציק קורנפיין לתפקיד, במידה ויימצא שוער אחר לקבוצה. השוער הבהיר שבכוונתו לשחק עונה נוספת, והוא לא מתכוון לפרוש בשלב זה לטובת תפקיד המנכ"ל.

בכלי התקשורת ברוסיה פורסם בימים האחרונים כי שני חלוציה של גנק הבלגית, סשה יאקובנקו וגוראן ליובוייביץ', מועמדים לחזק את בית"ר ירושלים בעונה הבאה.

יאקובנקו האוקראיני הוא גם בנו של פאבל יאקובנקו שחקן עבר אגדי של דינמו קייב שעל פי הפרסומים צויין כמועמד לאמן את בית"ר בעונה הבאה. יאקובנקו הבן נחשב בשנים האחרונות לאחד מהשחקנים המבטיחים של הכדורגל האוקראיני. הוא יכול לשחק גם כחלוץ וגם כקשר שמאלי. בעונה שעברה הוא כבש שני שערים ב-23 הופעות בליארסה ולפני שהגיע לבלגיה גדל במחלקות הנוער של מטאליסט חארקוב האוקראינית.

ליובוייביץ' שיחק בעבר בדינמו זאגרב ובאוסייק הקרואטיות וגם בסט. גאלן השוויצרית. הוא מתנשא לגובה של 1.90 מטר וגם הספיק לרשום מספר הופעות בינלאומיות. שמה של גנק כבר נקשר בשמה של בית"ר ירושלים בעבר, כשהקבוצה הבלגית הביעה עניין ברכישתו של ברק יצחקי.

ובינתיים, בתקשורת הבריטית פורסמה רשימת קניות של ניוקאסל, ובה הוזכר גם שמו של קשר בית"ר, דרק בואטנג. בין היתר נמצאים ברשימה גם בלם בולטון, טל בן חיים, וחלוץ ליברפול, פיטר קראוץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully