וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנון מחוץ לסגל אנגליה לברזיל ואסטוניה

28.5.2007 / 13:36

קשר טוטנהאם פצוע בברכו, מה שמגדיל את סיכוייו של דייויד בקהאם לפתוח במשחקים. קראוץ' טוען: "בניטז רוצה שאמשיך בליברפול"

קשר טוטנהאם, ארון לנון, לא ייכלל בסגל נבחרת אנגליה למשחק הידידות מול ברזיל ולמשחק מוקדמות אליפות אירופה מול אסטוניה, בגלל פציעה. לנון נפצע בברכו במהלך משחק הניצחון של אנגליה ב' 1:3 על אלבניה וההעדרות שלו רק מגבירה את סיכוייו של דייויד בקהאם לפתוח במשחק המוקדמות שייערך ב-6 ביוני בטאלין.

קראוץ' נלחם על מקומו בליברפול

פיטר קראוץ', חלוץ ליברפול, טוען שמאמן הקבוצה, רפא בניטז, מעוניין בו גם לעונה הבאה. דירק קויט, שהגיע בקיץ האחרון מפיינורד, הועדף על פני קראוץ' בדרך כלל במשחקים החשובים, בעוד החלוץ ההאנגלי היה צריך להילחם על מקומו גם עם קרייג בלאמי ולמעשה איבד מקרנו.

בקראוץ' הביעו עניין טוטנהאם במהלך העונה ולאחרונה גם מאמנה החדש של ניוקאסל, סם אלרדייס. למרות זאת, השרוך עדיין אופטימי: "בניטז אמר לי שאני בתכניות שלו לעונה הבאה ושאני טוב מספיק עבורו. בקבוצה כמו ליברפול תמיד יהיה קרב על מקום בהרכב. במיוחד כשיש מאמן שכל הזמן אוהב לגוון ולעשות שינויים".

חדשות נוספות

* מאמנה החדש של פולהאם, לורי סנצ'ז, כבר החל לעבוד במרץ. המאמן הצפון אירי שיחרר בימים האחרונים את החלוץ הקנדי תומאס רדזינסקי ואת הקשר הדני קלחאוס ינסן, שני שחקנים מרכזיים בקבוצה. ווין ראתלדג', יאן לאסטובקה ווינצ'נזו מונטלה, שהיו מושאלים, חזרו לקבוצותיהם.

* לויד סמואל, מגינה השמאלי של אסטון וילה, הפך להחתמה הראשונה של סמי לי כמאמנה הראשי של בולטון. סמואל בן ה-26 הגיע בהעברה חופשית. "הוא שחקן מגון שיכול לשחק במספר תפקידים", אמר לי, "זה דבר מאוד חשוב לסגל שלנו".

* שוערה השלישי של ארסנל, מראט פום האסטוני, עזב את הקבוצה והצטרף לווטפורד. ארסנל החתימה בסוף השבוע את לוקאס פביאנסקי הפולני, שהצטרף למנואל אלמוניה ויינס להאמן, מה שדחק את פום לצרעות.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully