וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטי קרוב לזכייה בנעל הזהב

28.5.2007 / 12:53

קשר רומא כבש צמד מול מסינה ומוליך את המירוץ עם 52 נקודות, כשרק ואן ניסטלרוי מסכן אותו. אנצ'לוטי רוצה לאמן את הנבחרת

פרנצ'סקו טוטי, שכבש צמד בניצחון רומא 3:4 על מסינה, קרוב לזכייה בנעל הזהב של אירופה. טוטי, שסיים כמלך השערים באיטליה עם 26 שערים, צבר 52 נקודות וכרגע מוליך במירוץ.

החישוב, רק כדי לסבר את האוזן, הוא שתי נקודות לשער בליגות הבכירות. אפונסו אלבס לדוגמה, כבש 34 שערים בליגה ההולנדית במדי הירנביין, אלא ששער בליגה ההולנדית שווה נקודה וחצי, כך שלו יש 51 נקודות.

מי שמסכן את טוטי בקרב על נעל הזהב הוא רוד ואן ניסטלרוי. כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה הספרדית, לחלוץ ריאל מדריד יש 23 שערים, השווים 46 נקודות.

לפני שנה אגב, הזוכה היה מהליגה האיטלקית - לוקה טוני שכבש 31 שערי ליגה.

אנצ'ולטי מתכנן את 2011

קרלו אנצ'לוטי הוזכר יותר מפעם אחת כמועמד לאימון נבחרת איטליה. אחרי הפתיחה הלא טובה של האזורי בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה, עתידו של רוברטו דונאדוני בנבחרת היה מעורער ואנצ'לוטי הוזכר כמועמד לרשת אותו.

היום (שני) התייחס אנצ'לוטי לאפשרות ואמר: "אני אשמח וארצה לאמן את נבחרת איטליה, אבל רק אחרי 2010. אני לא חושב שאאמן את מילאן כל חיי ולאחר מכן ארצה לאמן את הנבחרת".

מזארי חי בחלום

רג'ינה עשתה אתמול את הבלתי יאומן וניצלה מירידה למרות עונש הפחתת 11 הנקודות שספגה בתחילת העונה. האמרנטו ניצחו את מילאן 0:2 וקייבו הייתה זו שנשרה.

וולטר מזארי, מאמן רג'ינה, היה האמון על ההישג הענק. "השגנו משהו מדהים ואני מאושר. רק ביום שני בבוקר אני אשב ואבין את זה כי בינתיים אני עדיין לא מעכל", אמר מזארי, שאילולא הפחתת הנקודות היה מסיים את העונה במקום ה-8 המוביל לאינטרטוטו.

למרות ההצלחה היחסית, מזארי רמז יותר מפעם אחת שלא יישאר בסטאדיו גרנילו, כשהספקולציות סביבו מדברות על הגעה שלו לסמפדוריה. "אני רוצה להנות מההצלחה", הוסיף המאמן, "תנו לי להתעורר מהחלום, להירגע ואז אני אעשה את ההחלטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully