וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדוסי צפוי לחתום בחיפה ביום שלישי

רומן רוזנבלט

28.5.2007 / 12:06

פרקליטו של השחקן, עו"ד יוסי גאייר, העביר לקבוצה טיוטת חוזה מתוקנת. הפערים עדיין קטנים, אבל צפויים להיסגר ביממה הקרובה

המגעים בין מכבי חיפה לאוהד קדוסי התקדמו משמעותית אתמול (ראשון) לאחר שפרקליטו של השחקן, עו"ד יוסי גאייר, העביר לקבוצה טיוטת חוזה מתוקנת. הפערים בין שני הצדדים עדיין קטנים אבל צפויים להיסזגר ביממה הקרובה. מחר (שלישי) צפויים עורכי הדין של שני הצדדים להיפגש כשבסוף הפגישה צפוי מלך שערי הליגה הלאומית בעונה החולפת לחתום בקבוצה מהכרמל.

קדוסי הבקיע העונה 22 שערים בליגה הלאומית ו-34 שערים בסך הכל. חתימתו תלויה בהסדר עם מכבי פתח תקוה לה שייך כרטיס השחקן של קודסי, כשבקרבתו של השחקן נשקלה האפשרות לפנות לוועדה למעמד השחקן. עם זאת נראה כי שתי הקבוצות הגיעו להסדר ביניהן לגבי השחקן. כעת מה שנותר הוא לסגור פערים קטנים שישנם בין נציגי השחקן לחיפה. במידה ובפגישה מחר הדברים אכן יסגרו, קדוסי יהפוך מחר לשחקן מכבי חיפה ל-3 השנים הקרובות ולמעשה לשחקן הרכש הראשון של הירוקים לקראת העונה הבאה.

הזרים של הקבוצה עזבו במהלך היממה האחרונה את הארץ. גוסטבו בוקולי ודירסאו הם היחידים שיחזרו לתחילת האימונים, כשעתידו של האחרון בקבוצה עדיין מעורפל. אלן מסודי מתנדנד גם הוא כשהרבה תלוי בקבלת האזרחות האפשרית שלו.

הקבוצה טרם קבעה מתי תקיים את מחנה האימונים ובצוות המקצועי מתלבטים. בתחילה רצו לקבוע את מחנה האימונים לסוף יוני, אבל זה אומר שהקבוצה תחזור לארץ סמוך למשחק הראשון באינטרטוטו. אי לכך בחיפה חושבים לקיים את מחנה האימונים לאחר המפגש הראשון במפעל האירופאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully