וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון בא לעבוד

28.5.2007 / 12:05

ג'יימס הגיע במוכנות שיא, נתן הצגה במה שהגדיר כ"משחק הכי החשוב בקריירה שלי", והחזיר את קליבלנד לחיים בגמר המזרח

שלוש שעות לפני שריקת הפתיחה למשחק מספר שלוש בגמר המזרח הלילה (בין שני לשלישי), התייצב לברון ג'יימס על הפרקט ב"קוויקן לואנס ארינה" והתחיל לזרוק. שלשות, ג'אמפרים, זריקות עונשין - הכל כדי לאפס את היד לקראת המשחק. "אני חייב להיות מוכן", אמר קינג ג'יימס לעיתונאים שהופתעו לראותו על הפרקט בשעה כל כך מוקדמת. "זה ככל הנראה המשחק הכי חשוב בקריירה שלי, ואחד הגדולים בהיסטוריה של הקאבלירס. אני חייב להכיר בזה, ולהיות מוכן לחלוטין".

לברון סיפק את הסחורה, קבר 32 נקודות, קטף 9 ריבאונדים וחילק 9 אסיסטים, ונצץ בדיוק ברגעים הנכונים עם 12 נקודות ברבע האחרון, כדי להוביל את הקאבס לניצחון 82:88, שצימק את יתרון הפיסטונס בסדרה ל-1:2.

מאמנו, מייק בראון, ידע בדיוק למי הוא צריך להודות על הניצחון: "לברון התעלה ולקח אותנו על כתפיו". המלך בעצמו התעקש לרדת כמה שיותר מהר לקרקע: "מטעויות והפסדים לומדים, אבל אני לא סבור שאחרי המשחק הזה אני יכול להגיד משהו כמו 'היי, סוף סוף עשיתי את זה'. זה היה משחק גדול, ניצחנו ועכשיו ממשיכים הלאה".

טיישון פרינס הצליח לרשום משחק התקפי סביר אחרי שני משחקי נפל בפתיחת הסדרה, אבל נכשל במשימת הבלימה של לברון: "נתנו לו יותר מדי אופציות, הוא הרג אותנו בחדירות, אבל ככה זה כשהג'אמפים שלו נכנסים".

המשחק הבא בסדרה יתקיים גם הוא בקליבלנד, בלילה שבין שלישי לרביעי (3:00, שידור ישיר בספורט חמש פלוס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully