וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאכי הגהינום

28.5.2007 / 13:24

האיינג'לס יצאו עם סוויפ על היאנקיז בסופ"ש של טאטואים, אחרי 3:4. הומר מספר 746 לבונדס בהפסד הג'איינטס, ניצחון לבוסטון

ניו יורק יאנקיז - לוס אנג'לס איינג'לס 4:3

היאנקיז בצרות צרורות. סקוט פרוקטור הוליך שלושה חובטים, שניים מהם על בסיסים מלאים, והאיינג'לס רשמו שלוש ריצות באינינג השביעי כדי להפוך פיגור 2:1 ליתרון 2:4 ובסופו של דבר לניצחון. ג'ון לאקי הגיש שמונה אינינגים וניטרל ארבעה חובטים, פרנסיסקו רודריגז רשם את השמירה. פרוקטור עם ההפסד, 6.1 אינינגים טובים למייק מוסינה, ששוב סבל מהבולפן שלו.


מינסוטה - טורונטו 2:4

7.1 אינינגים לקרלוס סילבה, שהחזיק מעמד מול איי ג'יי בארנט. בארנט הגיש שמונה אינינגים והכיש שמונה חובטים, אבל נכנע לטווינס ולטיל אוויר-אוויר של ג'סטין מורנו, עם הומר 15. ג'ו ניית'ן עם שמירה מספר 11 העונה, אדם לינד עם הומר חמישי בטורונטו.


בולטימור - אוקלנד 4:8

ניק מרקאקיס המצוין חבט להומר שמיני העונה, מיגל טחאדה ומלווין מורה הוסיפו הומרים משלהם ודניאל קבררה הגיש שישה אינינגים (די גרועים, למען האמת) כדי לזכות בניצחון. ניק סווישר עם הומר תשיעי העונה לאוקלנד, שרואה איך האיינג'לס מתרחקים בצמרת ה-AL מערב.


שיקגו וייט סוקס - טמפה ביי 11:5

הגרביים עלו ליתרון 2:4, אבל חאווייר ואסקז הוא לא מה שהיה (הוא היה?), וטריפל של קרל קרופורד העלה את הדוויל רייז ליתרון באינינג השביעי. סקוט קאזמיר זכה בסך הכל בניצחון ה-שלישי שלו ב-17 הפתיחות האחרונות. טיי וויגינטון וקרלוס פניה חבטו להומרים בטמפה ביי.


קנזס סיטי - סיאטל 7:4

המארינרס ממשיכים לנצח, וקצרו את טאטוא החוץ הראשון שלהם מזה יותר משנה (היי, איפה הימים שהיו מנצחים באנהיים? באנהיים???) שבעה וארבעה לג'רוד וושבורן, הומר לאדריאן בלטרה והפסד לאודאליס פרז. השמירה היא של ג'יי ג'יי פאץ, 12 במספר העונה.


דטרויט - קליבלנד 5:3

פאוסטו קרמונה ממשיך לערבב את הקלפים, ועם שבעה אינינגים סולידיים וחזקים, סייע לאינדיאנס להכריע את הסדרה עם הטייגרס. הומר ושלושה ריביז של ריאן גארקו כבר באינינג הראשון ועוד הומר של קייסי בלייק בחמישי עזרו לו במשימה, ג'ו בורובסקי עם שמירה מספר 17 ומייק מארות' עם ההפסד, למרות שסגר שמונה אינינגים.


טקסס - בוסטון 6:5

האם הרד סוקס מתחילים כבר במאי לחשוב על אוקטובר? עם יתרון של 12 משחקים על טורונטו ו-12.5 על היאנקיז, יש סיבה לחשוב שכן. בוסטון התגברה על גראנד סלאם של מארק טשיירה, שהפך ל-3:4 לריינג'רס, באמצעות שתי ריצות באינינג השמיני, ממחבטיהם של ג'יי די דרו ומייק לואל. הגנה טובה של קוקו קריספ, שתפס כדור קשה באאוטפילד, יחד עם הומר אחרי אט באט מהסרטים של דסטין פדרויה על אריק גאנייה, העניקו לגרביים סוויפ. ג'ואל פיניירו רשם את הניצחון, אקינורי אוצוקה עם ההפסד והידקי אוקג'ימה עם השמירה.

NL: פיבי בלתי עביר

סן דייגו - מילווקי 0:3

הברוורס מתדרדרים, אבל זה לא משנה כל עוד המרכז נראה כמו שהוא נראה. מה שכן משנה היא העונה של ג'ייק פיבי, שטיגן שמונה חובטים בשבעה אינינגים, קצר ניצחון שביעי העונה והוריד את ה-ERA שלו ל-1.47. טרבור הופמן עם שמירה מספר 15 העונה ו-497 בקריירה. אדריאן גונזאלס עם הומר מספר 12, ג'ף סופאן עם ההפסד.


סן פרנסיסקו - קולורדו 6:4

יום של סוויפים, כשהרוקיז יצאו מפריסקו עם ניצחון שלישי ועם שמירה שלישית בסדרה של בריאן פואנטס. אבל הסיפור הוא הומר של בארי בונדס, ה-746 בקריירה. כעת חסרים לו תשעה בלבד כדי להגיע להאנק ארון, אלא שהסלאגר לא נכנס לאופוריה: "כל מה שאני מרגיש הוא שהפסדנו. זה כל מה שאני מרגיש", אמר. סטיב קליין עם ההפסד.


דודג'רס - שיקגו קאבס 1:2 (עשרה אינינגים)

באינינג ה-11 חבט חואן פייר לסינגל מנצח נגד קבוצתו לשעבר, אחרי שאנדרה אית'ייר חבט להומר משווה באינינג השמיני, והקאביז לא מצליחים לפרוץ ב-NL מרכז. צ'אד בילינגסלי עם הניצחון, אנחל גוזמן עם ההפסד.


אריזונה - יוסטון 4:8

כמו שקורה לו לא אחת העונה, רוי אוסוולט התפרק באינינג השביעי, ליבאן הרננדז הלך עד הסוף עם תשעה אינינגים מלאים וקצר ניצחון, והאסטרוס רשמו הפסד שמיני ברציפות ונראים כמו כלום. הומרים לקרלוס קוונטין באריזונה ולמורגן אנסברג ביוסטון.


סינסינטי - פיטסבורג 14:10

כמה גרועים הרדס? מאוד מאוד גרועים. עד כדי כך שגם עשר ריצות, בהן שני הומרים וארבעה ריביז של אדם דאן, לא עזרו להם. ג'ייסון ביי וג'ק ווילסון עם הומרים לפיטסבורג, אדווין אנקרנסיון, אלכס גונזאלס וצ'אד מולר עם הומרים לסינסינטי. קירק סאארלוס יצא עם חמש ריצות חובה ולא השלים אפילו שליש אינינג. זאק דיוק גירד איכשהו ניצחון.


סט. לואיס - וושינגטון 7:2

ריאן לנגרהאנס חיכה לאינינג השמיני, ואז שיחרר פצצה שהיכתה את הג'קפוט, עם גראנד סלאם ראשון בקריירה. רוני בליארד עם הומר משלו, סול ריברה זכה בניצחון. הפסד לאדם ויינרייט, למרות שבעה ושישה ורק שתי ריצות חובה. הומר ראשון העונה לסקוט ספיזיו בסט. לואיס.


אטלנטה - פילדלפיה 13:6

רבותיי, הפיליז פה ביג טיים, וריאן הווארד פה אקסטרה ביג טיים. הווארד צלף לשתי יריות מדויקות, קול המלס הגיש שישה ושמונה ופילדלפיה, באמצעות הומר חמישי בן שבע ריצות, ביצעה בריחה אכזרית. 4.1 אינינגים לקייל דייויס בהפסד. גרג דובס גם הוא עם הומר לפילי, אנדרו ג'ונס עם אחד לאטלנטה, וכאן מתחילה המכה העיקרית, לאיית את השם של הגבר גבר שירה להומר ראשון בקריירה: ג'רוד סלטאלאמאצ'יה (Saltalamacchia), האיש עם שם המשפחה הכי ארוך במייג'ורס.


פלורידה - ניו יורק מטס 6:4

זה אולי נשמע מוזר, אבל זה היה הסוויפ הראשון של המטס על המארלינס מאז 1993. חורחה סוסה הגיש 5.2 אינינגים וניצח, בילי וגנר שמר ובהתקפה עזרו חוזה רייס, דייויד רייט ודמיון איסלי, עם שתי חבטות כל אחד. מיגל אוליבו עם הומר למארלינס, הפסד לסקוט אולסן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully