וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לנו סדרה: הקאבס צימקו ל-2:1

28.5.2007 / 7:06

משחק ענק של לברון ג'יימס עם 32 נקודות נתן לקליבלנד ניצחון ביתי 82:88 על דטרויט, והיתרון של הפיסטונס בגמר המזרח הצטמק ל-1:2 בלבד

בפלייאוף של העונה שעברה נפגשו דטרויט וקליבלנד בסדרת חצי גמר המזרח. אז ניצחו הפיסטונס את שני משחקיהם הביתיים והרגישו שהסוויפ בדרך, לפני שהקאבלירס הדהימו בשלושה ניצחונות רצופים, שאילצו את הבוכנות להזיע לא מעט בדרך לניצחון דחוק בשבעה משחקים. השנה השתיים נפגשות בגמר המזרח, אבל התמונה נראית דומה להפליא. ביתרון של 0:2 בסדרה הגיעה הלילה (בין ראשון לשני) דטרויט למשחק השלישי מלאת ביטחון, אבל היו אלה לברון והקאבס שלו שניצחו בסיום 82:88, קבעו 1:2 בסדרה והחזירו את עצמם לעניינים.

קליבלנד - דטרויט 82:88 (1:2 לדטרויט בסדרה)

אחרי הסיוט הכפול שעבר בשניות הסיום של שני המשחקים הראשונים בסדרה, חסך מעצמו לברון ג'יימס את דילמת המהלך האחרון (לזרוק? למסור? לבכות לשופטים?) וסגר את העסק 23 שניות לפני הגונג. קינג ג'יימס סיים עם שורה סטטיסטית אופיינית של 32 נקודות, תשעה ריבאונדים ותשעה אסיסטים, כולל 12 נקודות ברבע האחרון בו שעטו הקאבס לניצחון הכל כך יקר עבורם.

הפיסטונס שוב לא נראו משהו, אבל הצליחו להישאר בתמונה לכל הדרך, גם אחרי שלברון הטביע במפלצתיות על הפרצוף של ראשיד וואלאס, במהלך שהטריף את הקהל המקומי ונתן לקאבלירס זריקת מרץ בפתיחת הרבע הרביעי. לברון לקח את המשחק על עצמו עם עוד מספר סלים גדולים, ובסיום הפיסטונס נאלצו להרים ידיים. עכשיו הם ינסו לגנוב את המשחק הבא, כדי לא לחזור לדטרויט במצב של שוויון, כשתסריט הבלהות של אשתקד מרחף מעליהם.

פרט ללברון בלט בקליבלנד גם זידרונאס אילגאוסקאס עם 16 נקודות, סאשה פאבלוביץ' קלע 13, דרו גודן תרם 12 והרוקי דניאל גיבסון הוסיף 9 חשובות מהספסל. את הפיסטונס שוב הוביל ראשיד וואלאס עם 16, כריס וובר סיים עם 15 וטיישון פרינס (ברוך הבא לסדרה באמת) וצ'ונסי בילאפס קלעו 13 כל אחד. ריפ המילטון סיים ערב עגום עם 7 נקודות בלבד (2 מ-8 מהשדה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully