וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: קובי רוגובין נחלץ לסייע בעסקת מאנה

לי בוץ

28.5.2007 / 1:54

איש העסקים יחבור אל מאנה ועו"ד יוסיפוב. הרציקוביץ' סרב לקבל מהשלושה צ'ק של 14 מיליון ש"ח וביקש: "קודם כל נחתום". רוסו לדין פנימי

איש העסקים קובי רוגובין נרתם היום (ראשון) לסייע לרוני מאנה בעסקת רכישת 50 אחוזים ממכבי ת"א. כזכור, במו"מ בין מאנה להרציקוביץ' נתגלו קשיים ואמש אף אמר מאנה לאחד מאוהדי הקבוצה כי אם העסקה לא תצא לפועל, יהיה זה באשמתו של הבעלים הנוכחי.

הערב, שעות ספורות לפני הדרבי התל אביבי, התקיימה פגישה נוספת בין מאנה להרציקוביץ' בה הוחלט כי רוגובין יחבור אל מאנה ועו"ד יורם יוסיפוב. השלושה הגיעו להסכמות חדשות מול לוני ואף רשמו לו צ'ק מזומן על סך 14 מיליון שקלים. עם זאת, הרציקוביץ' סרב לקבל את הצ'ק ואמר לנוכחים: "בואו קודם כל נחתום בכתב, אחר כך אקבל את הכסף".

על פי הפרטים שסוכמו, החתימה על החוזה צפויה להתרחש לקראת סוף השבוע, כשלאחריה יעבירו השלושה את 14 מיליון השקלים המדוברים. בהמשך סוכם כי מאנה, יוסיפוב ורוגובין יעבירו ארבעה מיליון דולר נוספים עוד ארבעה חודשים.

בסיום הדרבי, התייחס לוני הרציקוביץ' לעניין: "אני חושב שהמגעים ביני לבין מאנה ימשכו, ומקווה שתצא עסקה טובה. מוקדם עדיין להגיד, אבל השיחות טובות והאנשים המעורבים רציניים. אני מציע לתקשורת להוריד הילוך, כשיהיה מה להודיע לא נתבייש או נסתיר ונספר לכולם".

מכבי תעמיד את רוסו לדין

ג'ובאני רוסו יעמוד בפני ועדת משמעת פנימית, זאת לאחר שהקשר נטש את האימון המסכם לפני הדרבי במוצ"ש מבלי להודיע למאמן אלי כהן. במכבי טוענים כי הקשר ירד על דעת עצמו מכר הדשא והודיע למנהל הקבוצה אבנר טוויטו כי הוא פצוע.

עוד טוענים במועדון כי באימון עצמו לא פנה רוסו לצוות הרפואי ועל דעת עצמו עזב את מתקן האימונים מבלי להודיע, כאשר בנוסף הודיע כי לא יגיע למשחק ולא ישחק עקב פציעה.

לאחר שהלך לביתו הבין את חומרת מעשיו, והיום (ראשון) הגיע הקשר למתקן האימונים וביקש לעבור טיפול בטענה של פציעה.

מהקבוצה נמסר כי "מועדון הכדורגל מכבי ת"א רואה בחומרה את ההתנהגות שאינה ראויה לשחקן מקצוען שנחשב לאחד הזרים הטובים בארץ, ולאחר 11 שנה בישראל דרך פעולה זו אינה מכובדת. גם אם רוצים לעזוב מועדון זו לא הדרך במיוחד לאחר שהוא באופן ספציפי קיבל את כל הכבוד וההתיחסות הראויים. הנושא יטופל משמעתית על ידי המועדון".

בכיר במועדון הוסיף: "בושה וחרפה איך שג'באני מתנהג. אני לא מבין למה האוהדים לא עושים עם זה שום דבר".

בקבוצה הביעו כעס גם על מיליאן מרדקוביץ', שלטענת גורמים במועדון הגיע למשחק לא מאופס ונראה היה כי חזר מחופשה ולא ממבחנים בסין. מרדקוביץ' בכל מקרה סיים את דרכו בקרית שלום ולא ימשיך עונה נוספת בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully