וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב שכולו יהלום בנתניה

רומן רוזנבלט

27.5.2007 / 23:49

שחקני מכבי נתניה חגגו את סיום העונה בצפייה משותפת בדרבי התל אביבי, בסיומה חגגו את הסגנות. יאמר יחליט בקרוב על בונוסים

שחקני מכבי נתניה והנהלת הקבוצה שצפו במשחק הדרבי התל אביבי הערב במסעדת "אגאדיר" בהרצליה, לא הפסיקו לרקוד ולשיר במשך דקות ארוכות עם שריקת הסיום במשחק. הקבוצה סיימה במקום השני הטבלה, המיקום הכי גבוה שלה מזה מאז 1988, אז סיימה כסגנית. עם סיום המשחק פצחו השחקנים בשירי "יאללה נתניה", שנמשכו דקות ארוכות. גם השחקנים הזרים, שחזרו במהלך היממה האחרונה כל אחד למולדתו, עודכנו בסיום המשחק בתוצאה הסופית.

אופיר חיים, שחגג יחד עם עוד 5 יוצאי מכבי תל אביב את ההישג, אמר: "אי אפשר לבקש משהו טוב יותר.זהו סוף עונה חלומי שמשאיר אותנו עם טעם של עוד, גם קבוצתית וגם אישית. עברה עליי עונה לא קלה ואני שמח שברגעים המכריעים עזרתי לקבוצה. אני מאוד מאוד מאושר לעשות היסטוריה". לגבי העבודה כי עשו זאת על חשבונה של מכבי תל אביב אמר:"ברור שבתוכנו זה מדגדג. הרי במכבי תל אביב הביאו שחקנים בתפקידים שלנו, והנה 6 שחקנים ממכבי תל אביב עשו עונה גדולה עם מכבי נתניה. עכשיו נלך לנוח ולאחר מכן להתכונן לכל מה שמצפה לנו בעונה הבאה".

אמיר טגה, שחקן הבית של הקבוצה, אמר הערב: "אני חשבתי שנסיים במקומות 3-5 לפי חומר שחקנים שהיה לנו בתחילת העונה, למרות שאפילו אני לא חשבתי שנסיים שני , לא אשקר בעניין הזה. לגבי שחקני החיזוק שהגיעו בתחילת העונה ממכבי תל אביב, אף אחד לא האמין שיצליחו ואחרי עונה כזו אם הייתי אוהד אולי גם הייתי חושב ככה. אני מאוד שמח שהם הוכיחו אחרת ויחד הגענו למקום השני. לגבי מה שעברתי העונה, אני כבר מסתכל קדימה, כי אני יודע ששום דבר לא ישתנה אם רק אתעסק בעבר. אני מאחל לעצמי הצלחה עם הנבחרת האולימפית ולמכבי נתניה הצלחה והמשכיות העונה הבאה וכפי שהוכח היום הכל אפשרי".

הבעלים דניאל יאמר התייחס גם הוא במהלך החגיגות להישג: "אני גאה שבעונה הראשונה שלנו כמועדון תחת בעלותי, הצלחנו לסיים את העונה כסגני האלופים. יש לנו מועדון עם לב, עם אוהדים שמהווים את הדלק של הקבוצה ועם חברי הנהלה, מנהלים, מאמנים, שחקנים וכל הסובבים שעושים הכל מאהבה. את התוצאות רואים בסוף העונה הנפלאה הזו. אני גאה".

המאמן ראובן עטר: "זהו רגע משמח מאוד עבורי ועבור המועדון. אני מרוצה מכך שהצלחנו לסיים במקום השני ומקווה שנייצג את העיר נתניה והמדינה בכבוד בגביע אופ"א. השאיפה שלי היא שגם בעונה הבאה נהיה גורם משמעותי בצמרת הליגה".

יותר חופש, יותר כסף

בעקבות הזכייה במקום השני, תקבל הקבוצה מענק מיקום של ההתאחדות לכדורגל בגובה של 2.7 מיליון ש"ח, כפי שפורסם בוואלה! ספורט לפני כשבוע וחצי. כל כספי המענק יושקעו בחיזוק הקבוצה לקראת הופעה ההיסטורית בגביע אופ"א על פי החלטתו של הבעלים דניאל יאמר. בעקבות ההישג תתארך חופשת השחקנים בשבועיים והקבוצה תחזור להתאמן ב-1 ביולי.

באמצע יולי תצא הקבוצה למחנה אימונים. ביום שלישי הקרוב תתקיים פגישה הנהלה יחד עם הצוות המקצועי בו יסגרו סופית תאריכי מחנה האימונים והמיקום שלו .כמו כן יוגדרו יעדי החיזוק של הקבוצה, כולל רשימת שחקנים שהצוות המקצועי בראשותו של ראובן עטר ירצה לראות בעונה הבאה. עטר עצמו ייצא ככל הנראה ביום רביעי לארגנטינה בכדי לעקוב אחרי שחקני חיזוק לחלק הקדמי. כמו כן במהלך הימים הקרובים עשוי הבעלים, דניאל יאמר להכריז על הבונוסים שיחלק לשחקניו על ההישג, כל זאת כמובן בתיאום עם הבקרה התקציבית.

עוד בונוס עבור הקבוצה הוא שהיא תחל את הופעותיה מהסיבוב המוקדם השני של גביע אופ"א מרחק שתי קבוצות משלב הבתים אותו הגדיר ראובן עטר כדבר יחשב להשיג גדול עבור הקבוצה. בתקופה הקרובה תפרסם אופ"א את הרשימה המלאה של הקבוצות וכן האם נתניה תדורג או לא בשלב המוקדמות השני. כבר עתה יש מספר קבוצות שהבטיחו את מקומן בשלב השני המוקדם של גביע אופ"א. על כן, במקרה והיא תהיה לא מדורגת (סביר יותר על פי הניקוד של הקבוצה באירופה), נתניה עשויה לפגוש בין היתר קבוצות כמו גלטאסראי , פרטיזן בלגרד , צסק"א סופיה, ליטקס לובאץ' (ששיחקה מול מכבי חיפה העונה) ואת קלוז' הרומנית עם אוגבונה. במקרה ותדורג בין יתר הקבוצות תוכל לקבל את אנתורזיס פמגוסטה או אומוניה ניקוסיה, שתיהן מקפריסין. גם קבוצות בוסניות וסלובניות עשויות להיות בין היריבות במקרה והקבוצה תדורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully