וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "ציפיתי מכם להרבה יותר"

רומן רוזנבלט

27.5.2007 / 22:13

מכבי חיפה ציינה את סיום העונה בארוחה, נשיא המועדון לא חסך את שבטו מהעובדים. דירסאו: "ההופעה באירופה היא לא תירוץ"

מכבי חיפה ציינה אמש (ראשון) את סיום העונה במסעדת איזאבלה בחיפה. נשיא המועדון, יעקב שחר, עלה על הבמה ואמר לנוכחים: "אני מחזיק בידי את הנתונים הסטטיסטיים מאז הגעתי למכבי חיפה לפני 15 שנה והיתה לנו רק עונה אחת פחות טובה, בעונת 92/93. לאף אחד אין חוזה עם אלוהים שהוא כל הזמן מנצח ולוקח אליפויות, אבל הדרך היא החשובה והיא זו שמאכזבת אותי יותר מהתוצאות".

שחר המשיך לגעור בעובדיו: "כל אחד מכם יודע שאתם מקבלים את התנאים הכי טובים והאווירה מצוינת ולכן ציפיתי להרבה יותר. בגביע אירופה היו לנו תוצאות יפות מאוד, הבאנו כבוד למועדון ולמדינה אבל כדי שנוכל להמשיך את ההשתלבות שלנו באירופה צריך מקום טוב יותר בטבלה ובזה לא הצלחנו. אני מקווה שתעשו את המקסימום במשחקי האינטרטוטו כדי להגיע לגביע אופ"א דרך המפעל הזה ואני מבטיח לכם שאנחנו נעשה זאת. השבוע אפגש עם רוני לוי והוא יחליט לגבי השחקנים לעונה הבאה. אני מאחל לכל שחקני הנבחרות הצלחה ותוצאות טובות, ומאחל לנו תוצאות טובות יותר בעונה הבאה".

רוני לוי אמר בתגובה לדבריו של הבעלים: "נכון שבשנת 1992 היתה העונה הגרועה ביותר אבל עונה לאחר מכן לקחנו אליפות ללא הפסד אחד". שחר לא נשאר חייב להערה והגיב:"זה רמז לעונה הבאה?"

המאמן בירך את השחקנים בחופשה נעימה ואת אייל משומר על זימונו לסגל הנבחרת הבוגרת, והזכיר לו שבחילת העונה ניבא לוי עם הגעתו של משומר לקבוצה כי בסיום העונה הוא יגיע לנבחרת. ביום חמישי לוי יטוס לדרום אמריקה לעקוב אחרי שחקנים בחיפוש אחרי בלם וקשר. מחר (שלישי) אמורה להיות התפתחות בעניין חיים מגרלשווילי, שתמורתו הציעה ויטסה ארנהיים ההולנדית 300 אלף דולר בעוד הירוקים דורשים חצי מיליון.

דירסאו: ההופעה באירופה היא לא תירוץ

קשרה הברזילאי של חיפה, חאבייר דירסאו שהיה אחד מעמודי התווך בעונה הקודמת, חזר היום לארצו כששמועות על שחרור אפשרי מחיפה מרחפות מעל ראשו וקבוצות אחרות כגון הפועל קרית שמונה ומכבי נתניה כבר הביעו עניין. לפני שעלה לטיסה, דיבר הקשר על העונה הקשה שעברה על הירוקים. "אין לי הסבר מה קרה השנה למכבי חיפה. ככה כנראה הכדורגל. פעם מנצחים ופעם מפסידים והשנה, אחרי שנים מוצלחות בהן התרגלנו לנצח ללא הפסקה, הפסדנו הרבה, יותר מדי".

על הפער ביכולת בין אירופה לליגה אמר דירסאו "יש לי הסבר, אבל לא בטוח שזאת הסיבה האמיתית. באירופה כנראה היינו מרוכזים יותר ולכן עשינו עבודה טובה יותר. אני מתקשה להצביע על משחק כזה או אחר שהכי הרגיזו אותי ואת חבריי, כי לצערי היו לנו הרבה משחקים לא טובים עם תוצאות גרועות. אנחנו שחקנים מקצוענים ומשלמים לנו כדי לשחק. ההופעה באירופה, עם כל הכייף שבה הקשתה אבל היא אינה יכולה להוות תירוץ לעונה החלשה שהפגנו".

על התקרית עם מגרלשווילי אומר דירסאו שלא זה מה שגרם לירידה ביכולתו: "בכלל אין קשר בין התקרית הזאת לבין רמת משחקי ותרומתי. אולי זאת עוד הזדמנות להצטער על מה שקרה ולהתנצל בפני חיים. כבר עשיתי זאת מספר פעמים ואני מעריך אותו מאוד, זה קרה ברגע של כעס ובשום פנים ואופן לא היה צריך לקרות".

פרסום ראשון: ראשון, 27 במאי 22:10
עדכון אחרון: שני, 28 במאי 23:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully