וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה חוזרת למאבק על האליפות

27.5.2007 / 20:27

הקבוצה של חואנדה ראמוס ממשיכה לנשוף בעורף של בארסה וריאל עם 1:3 על סראגוסה. ריאל סוסיאדד נכנעה לאוסאסונה 2:0 ועלולה לרדת

סביליה נשארת חזק בתמונת המאבק על האליפות, ואחרי שאתמול (שבת) ריאל מדריד וברצלונה לקחו שלוש נקודות כל אחת, היום (ראשון) גם השלישית בטבלה עשתה את העבודה עם ניצחון 1:3 על סראגוסה. בצד השני של הטבלה, ריאל סוסיאדד הולכת ומבטיחה את מקומה כיורדת השלישית לקראת סוף העונה בספרד. במשחקים שנערכו היום (ראשון) במסגרת המחזור ה-36 בליגה הספרדית הפסידה סוסיאדד 2:0 לאוסאסונה, והיא נמצאת 4 נקודות מתחת לקו האדום כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה.

אתלטיק בילבאו שניצחה את מאיורקה ולבנטה שגברה על סנטאנדר התרחקו מהסכנה, ודווקא ריאל בטיס הפסידה וירדה למקום ה-16.

סוסיאדד צוללת עמוק

סביליה - אוסאסונה 1:3

מחזיקת גביע אופ"א הטרייה ממשיכה ביכולת המצויינת שלה מההגנה על התואר גם בליגה, והפעם עם ניצחון ביתי משכנע מול החמישית בטבלה. לואיס פביאנו העלה את החניכים של חואנדה ראמוס ליתרון מהנקודה הלבנה (29), ואנדרס ד'אלסנדרו השווה עמוק במחצית השניה (73). אלכסנדר קרז'קוב התעורר לקראת הסוף ונתן לסביליה שוב את היתרון (82). פרדי קאנוטה סגר עניין כמו גדול בתוספת הזמן.

אוסאסונה - ריאל סוסיאדד 0:2

דויד לופז (26) וג'באד נקונאם (33) נתנו לאוסאסונה יתרון נוח במחצית הראשונה שהחזיק מעמד עד לסיום ואיפשר לאוסאסונה להבטיח את מקומה בליגה בעונה הבאה. סוסיאדד מסתבכת עמוק בתחתית עם 33 נקודות בלבד, 4 מתחת לקו האדום.

סנטאנדר - לבנטה 3:2

ניצחון חוץ גדול ללבנטה, שבורחת מהתחתית ועולה למקום ה-15 בזכות צמד של מוסטפה ריגה. פליקס אטיין העלה את האורחים ליתרון (11), כשנגח פנימה מסירה טובה שהעביר לו לורן קורטז. הענק הסרבי ניקולה זיגיץ' הישווה (32) עם נגיחה לפינה הרחוקה, אבל ריגה התעורר עם גול (38) לקראת תוך המחצית ועוד אחד בחצי השני (73), כדי לוודא שלבנטה תיקח את הנקודות בחוץ.

סלטה ויגו - בטיס 1:2

ריאל בטיס של לואיס פרננדז ירדה למקום ה-16 כשגם לה 37 נקודות, בעוד סלטה נשארת אמנם במקום השני מהסוף אבל משווה את הנקודות שלה לאלה של סוסיאדד. האורחים מבטיס היו דווקא ביתרון אחרי שער של רוברט (31), אבל גוסטבו לופז שהיה מצויין הישווה לפני המחצית (43). פרננדו באיאנו הבקיע בתוספת הזמן מהנקודה הלבנה לאחר עיכובים רבים בשל מחאות בטיס, ונתן לסלטה את הניצחון. פרננדז סירב להתראיין לתקשורת המקומית ולא הגיע למסיבת העיתונאים בתום המשחק.

חימנסטיק - אתלטיקו מדריד 2:0

אתלטיקו שמרה על מקומה השישי מול האחרונה, שכבר סיימה את העונה ותשחק בעונה הבאה בליגה השניה. פרננדו טורס כבש את הראשון שלו בדקה ה-11 והשלים צמד מפנדל בדקה ה-55, כדי להעלות את מאזנו השנתי ל-14 שערי ליגה.

תוצאות נוספות:

אתלטיק בילבאו - מאיורקה 0:1 (עיסמאיל אורסאיס, 64)

רקראטיבו הואלבה - אספניול 1:0 (ראול תאמודו, 82)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully